Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/62101
Назва: Роль і місце маркетингових досліджень в методології поведінкової економіки
Інші назви: Роль и место маркетинговых исследований в методологии поведенческой экономики
Role and place of the marketing research in the behavioural economics methodology
Автори: Кулініч, Оксана Андріївна
Федоренко, Неля Миколаївна
Сокол, Наталія Анатоліївна
Ключові слова: поведінкова економіка;економіко-експериментальні дослідження;валідність результату;маркетингові дослідження;імітаційне моделювання;економічні рівні;поведенческая экономика;экономико-экспериментальные исследования;валидность результата;маркетинговые исследования;экономические уровни;Behavioral economics;economic-experimental research;result validity;marketing research;economic levels
Дата публікації: 2020
Видавництво: Переяслав-Хмельницький
Бібліографічний опис: Кулініч О. А., Федоренко Н. М., Сокол Н. А. Роль і місце маркетингових досліджень в методології поведінкової економіки. Актуальні наукові дослідження в сучасному світі. Переяслав-Хмельницький, 2020. Вип. 1(57), Ч. 2. С. 75-83.
Короткий огляд (реферат): В роботі розширено напрями сучасних досліджень поведінкової економіки, систематизовано економіко-експерементальні та методологічні засади побудови маркетингових досліджень. Визначено та проаналізовано рівні та складові елементи економічної системи проведення маркетингових досліджень. Запропоновано механізм формування прогностичних моделей поведінки економічних агентів на ринку, що базується на використанні імітаційного моделювання та висновків поведінкової економіки.
В работе расширены направления современных исследований поведенческой экономики, систематизированы экономико экспериментальные и методологические основы построения маркетинговых исследований. Определены и проанализированы уровни и составляющие элементы экономической системы проведения маркетинговых исследований. Предложен механизм формирования прогностических моделей поведения экономических агентов на рынке, базирующийся на использовании имитационного моделирования и выводов поведенческой экономики.
In the work the directions of modern research of the behavioral economics are expanded, the economic-experimental and methodological bases of the marketing research building are systematized. Levels and components of the economic system of the marketing research are identified and analysed. The mechanism of the prognostic models formation of economic agents behavior on the market, based on the use of simulation modeling and conclusions of behavioral economy, is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/62101
ISSN: 2524-0986
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kulinich_Aktualni_naukovi_doslidzhennya_2020_1_2_75-83.pdf471.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.