Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61221
Назва: Огляд правового регулювання європейських маркетингових практик захисту прав дітей від впливу реклами харчових продуктів, надмірне споживання яких не рекомендується
Автори: Андрієнко, Олена
Полевич, Катерина
Принько, Дмитро
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: Видавництво Іванченка І.С.
Бібліографічний опис: Андрієнко О., Полевич К., Принько Д. Огляд правового регулювання європейських маркетингових практик захисту прав дітей від впливу реклами харчових продуктів, надмірне споживання яких не рекомендується. Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі, ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2024. С. 27-42
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61221
ISBN: 978-617-8332-40-2
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_REHUL_YEVROP_MARKET_PRAKTYK_27-42.pdf1.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.