Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61221
Название: Огляд правового регулювання європейських маркетингових практик захисту прав дітей від впливу реклами харчових продуктів, надмірне споживання яких не рекомендується
Авторы: Андрієнко, Олена
Полевич, Катерина
Принько, Дмитро
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: Видавництво Іванченка І.С.
Библиографическое описание: Андрієнко О., Полевич К., Принько Д. Огляд правового регулювання європейських маркетингових практик захисту прав дітей від впливу реклами харчових продуктів, надмірне споживання яких не рекомендується. Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі, ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2024. С. 27-42
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61221
ISBN: 978-617-8332-40-2
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_REHUL_YEVROP_MARKET_PRAKTYK_27-42.pdf1.49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.