Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61200
Назва: PR and advertising in marketing communications of tourism business enterprises
Автори: Romanіuk, Iryna
Deyko, Kostyantyn
Koloskov, Oleh
Дата публікації: 2022
Видавництво: Publishing House ANS – WSZiA
Бібліографічний опис: Romanіuk І., Deyko К., Koloskov О. PR and advertising in marketing communications of tourism business enterprises. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World: мonograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022. Р. 268-276
Короткий огляд (реферат): Marketing communications play an important role in the formation and promotion of tourist goods and services in the national and international tourist markets. It was determined that the main elements of marketing communications are advertising, public relations, sales promotion and direct sales. Advertising is the most effective and most expensive means of the complex of marketing communications of tourism business enterprises. PR deserves special attention, because it affects the tourist (consumer) unobtrusively and inspires more trust than advertising. It was found that sales promotion is used to stimulate demand, increase the client’s awareness of the tourist product and service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61200
Розташовується у зібраннях:Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_ANS_Monogragia_2022_Romanіuk_268-276.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.