Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61200
Название: PR and advertising in marketing communications of tourism business enterprises
Авторы: Romanіuk, Iryna
Deyko, Kostyantyn
Koloskov, Oleh
Дата публикации: 2022
Издательство: Publishing House ANS – WSZiA
Библиографическое описание: Romanіuk І., Deyko К., Koloskov О. PR and advertising in marketing communications of tourism business enterprises. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World: мonograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022. Р. 268-276
Краткий осмотр (реферат): Marketing communications play an important role in the formation and promotion of tourist goods and services in the national and international tourist markets. It was determined that the main elements of marketing communications are advertising, public relations, sales promotion and direct sales. Advertising is the most effective and most expensive means of the complex of marketing communications of tourism business enterprises. PR deserves special attention, because it affects the tourist (consumer) unobtrusively and inspires more trust than advertising. It was found that sales promotion is used to stimulate demand, increase the client’s awareness of the tourist product and service.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61200
Располагается в коллекциях:Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_ANS_Monogragia_2022_Romanіuk_268-276.pdf1.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.