Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6106
Название: Організаційне забезпечення виробництва органічної продукції сільськогосподарських підприємств.: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
Другие названия: Organizational support for the organic production of agricultural enterprises
Авторы: Вінюкова, Ольга Борисівна
Научный руководитель: Лозинська, Тамара Миколаївна
Ключевые слова: органічне виробництво;органічна продукція;сертифікація;динаміка органічних площ;стратегічний аналіз;принципи впровадження виробництва органічної продукці;органічний маркетинг;галузева структура;канали збуту;organic production;organic product;certification;dynamics of organic areas;strategic analysis;principles of introduction of organic production;organic marketing;branch structure;sales channels
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків
Библиографическое описание: Вінюкова О. Б. Організаційне забезпечення виробництва органічної продукції сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. конс. Т. М. Лозинська; Харків, 2019. С.23.
Краткий осмотр (реферат): У дисертації досліджено організаційне забезпечення виробництва органічної сільськогосподарської продукції. Удосконалено періодизацію еволюцію органічного виробництва із виокремленням чотирьох стадій. Уточнено зміст понять «органічне виробництво» і «органічна продукція». Розвинуто зміст процедур управління проходженням сертифікації на відповідність стандартам органічного виробництва. Здійснено ідентифікацію основних тенденцій розвитку органічного виробництва. Виокремлено три групи ключових переваг органічного виробництва у світі. Розроблено методичне забезпечення визначення стратегічних орієнтирів розвитку виробництва органічної продукції з врахуванням стадії життєвого циклу діяльності підприємства та дії чинників впливу зовнішнього і внутрішнього середовища. Розроблено методичні засади аналізу економічної ефективності виробництва органічної продукції сільськогосподарських підприємств на основі рейтингової оцінки з подальшою класифікацією за рівнем розвитку механізму управління виробництвом. Запропоновано класифікацію принципів впровадження виробництва органічної продукції, розділених на: технологічні, економічні, соціальні та екологічні. Розроблено концептуальні засади «органічного маркетингу», який ґрунтуються на п’яти складових: ціна, продукт, місце, просування, упаковка. Обґрунтовано організаційні засади раціоналізації галузевої структури виробництва органічної продукції сільськогосподарських підприємств.
In the dissertation the organizational support of organic agricultural production is investigated. The periodization of the organic production evolution with the distinction of four stages is improved. The content of the concepts of "organic production" and "organic products" is specified. The content of the procedures for controlling the certification of compliance with organic production standards has been developed. The identification of the main tendencies of organic production development has been identified. There are three groups of key benefits of organic production in the world. The methodical provision of the strategic guidelines’ definition for the organic production development, taking into account the stage of the life cycle of the enterprise and the influence of the factors of the external and internal environment, has been developed. The methodical principles of the analysis of economic efficiency of agricultural enterprises organic production on the basis of rating estimation with further classification on the level of development of the production management mechanism are developed. The classification of the principles of organic production introduction, divided into groups: technological, economic, social and ecological ones, is proposed. The conceptual principles of "organic marketing" are developed, which are based on five components: price, product, place, promotion, packaging. The organizational principles of the branch structure rationalization of agricultural enterprises organic production are substantiated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6106
Располагается в коллекциях:08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aref_Viniukova.pdf418.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.