Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛозинська, Тамара Миколаївна-
dc.contributor.authorВінюкова, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2022-08-30T13:34:11Z-
dc.date.available2022-08-30T13:34:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВінюкова О. Б. Організаційне забезпечення виробництва органічної продукції сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. конс. Т. М. Лозинська; Харків, 2019. С.23.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6106-
dc.description.abstractУ дисертації досліджено організаційне забезпечення виробництва органічної сільськогосподарської продукції. Удосконалено періодизацію еволюцію органічного виробництва із виокремленням чотирьох стадій. Уточнено зміст понять «органічне виробництво» і «органічна продукція». Розвинуто зміст процедур управління проходженням сертифікації на відповідність стандартам органічного виробництва. Здійснено ідентифікацію основних тенденцій розвитку органічного виробництва. Виокремлено три групи ключових переваг органічного виробництва у світі. Розроблено методичне забезпечення визначення стратегічних орієнтирів розвитку виробництва органічної продукції з врахуванням стадії життєвого циклу діяльності підприємства та дії чинників впливу зовнішнього і внутрішнього середовища. Розроблено методичні засади аналізу економічної ефективності виробництва органічної продукції сільськогосподарських підприємств на основі рейтингової оцінки з подальшою класифікацією за рівнем розвитку механізму управління виробництвом. Запропоновано класифікацію принципів впровадження виробництва органічної продукції, розділених на: технологічні, економічні, соціальні та екологічні. Розроблено концептуальні засади «органічного маркетингу», який ґрунтуються на п’яти складових: ціна, продукт, місце, просування, упаковка. Обґрунтовано організаційні засади раціоналізації галузевої структури виробництва органічної продукції сільськогосподарських підприємств.uk_UA
dc.description.abstractIn the dissertation the organizational support of organic agricultural production is investigated. The periodization of the organic production evolution with the distinction of four stages is improved. The content of the concepts of "organic production" and "organic products" is specified. The content of the procedures for controlling the certification of compliance with organic production standards has been developed. The identification of the main tendencies of organic production development has been identified. There are three groups of key benefits of organic production in the world. The methodical provision of the strategic guidelines’ definition for the organic production development, taking into account the stage of the life cycle of the enterprise and the influence of the factors of the external and internal environment, has been developed. The methodical principles of the analysis of economic efficiency of agricultural enterprises organic production on the basis of rating estimation with further classification on the level of development of the production management mechanism are developed. The classification of the principles of organic production introduction, divided into groups: technological, economic, social and ecological ones, is proposed. The conceptual principles of "organic marketing" are developed, which are based on five components: price, product, place, promotion, packaging. The organizational principles of the branch structure rationalization of agricultural enterprises organic production are substantiated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectорганічне виробництвоuk_UA
dc.subjectорганічна продукціяuk_UA
dc.subjectсертифікаціяuk_UA
dc.subjectдинаміка органічних площuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectпринципи впровадження виробництва органічної продукціuk_UA
dc.subjectорганічний маркетингuk_UA
dc.subjectгалузева структураuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectorganic productionuk_UA
dc.subjectorganic productuk_UA
dc.subjectcertificationuk_UA
dc.subjectdynamics of organic areasuk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectprinciples of introduction of organic productionuk_UA
dc.subjectorganic marketinguk_UA
dc.subjectbranch structureuk_UA
dc.subjectsales channelsuk_UA
dc.titleОрганізаційне забезпечення виробництва органічної продукції сільськогосподарських підприємств.: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)uk_UA
dc.title.alternativeOrganizational support for the organic production of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Viniukova.pdf418.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.