Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60923
Название: Удосконалення якості обслуговування в ресторанах японскої кухні шляхом адаптації до потреб клієнтів
Авторы: Скирда, О. Є.
Мегик, Ю. В.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Скирда О. Є., Мегик Ю. В. Удосконалення якості обслуговування в ресторанах японскої кухні шляхом адаптації до потреб клієнтів. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей ІІІ Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 483-484
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60923
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-483-484.pdf111.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.