Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60249
Название: Напрями маркетингових підходів в діяльності аграрних підприємств
Авторы: Науменко, І. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Науменко І. В. Напрями маркетингових підходів в діяльності аграрних підприємств . Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 28 жовтня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 208-209.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60249
Располагается в коллекциях:Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_konf_28_10_2016-208-09.pdf873.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.