Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНауменко, І. В.-
dc.date.accessioned2024-12-20T07:07:21Z-
dc.date.available2024-12-20T07:07:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНауменко І. В. Напрями маркетингових підходів в діяльності аграрних підприємств . Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф, 28 жовтня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 208-209.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60249-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleНапрями маркетингових підходів в діяльності аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінанси, облік і аналіз в управлінні підприємницькою діяльністю: сучасні проблеми та перспективи розвитку теорії і практики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_konf_28_10_2016-208-09.pdf873.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.