Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60157
Назва: Цифрові технології в маркетинговій діяльності аграрних підприємств: напрям забезпечення стійкість бізнесу
Автори: Пахуча, Е. В.
Афанасьєва, О. П.
Куліш, Г. О.
Ключові слова: аграрні підприємства;маркетингова діяльність;аграрний маркетинг;стійкість бізнесу;цифрові технології;agricultural enterprises;marketing activities;agricultural marketing;business sustainability;digital technologies
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: 1. Пахуча Е. В., Афанасьєва О. П., Куліш Г. О. Цифрові технології в маркетинговій діяльності аграрних підприємств: напрям забезпечення стійкість бізнесу. Інвестиції: практика та досвід. Київ, 2024. № 12. С. 155-161
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано роль цифрових технології, зокрема у аграрному секторі, у зміні спо собів взаємодії з клієнтами та персоналом, відкривають нові можливості для покращення ефек тивності бізнесу та створення конкурентних переваг. Розглянуто поняття "цифровий марке тинг", як комплексний підхід до маркетингу, який відповідає поточним умовам функціонування економічних систем. Наведені переваги та недоліки використання цифрових технологій у маркетингу аграрних підприємств. Наведений основні чинники, які обумовлюють доцільність використання цифрових технологій в діяльності аграрних підприємств, зокрема: підвищення ефективності виробництва та якості продукції; зменшення впливу на навколишнє середовище; покращення управлінських рішень; оптимізація ланцюга постачання; управління ризиками. Згруповано сучасні цифрові технології в маркетинговій діяльності аграрних. Запропоновано напрями цифровізації маркетингу аграрних підприємств в розрізі складових комплексу маркетингу.
The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of ensuring business sustainability through digitalisation of marketing activities of agricultural enterprises. The purpose of the article is to study and analyse digital technologies in the marketing activities of agrarian enterprises as a way to ensure business sustainability. The theoretical and methodological basis of the study are the works of domestic scholars, as well as research methods such as comparative analysis and monographic analysis. The article analyses the role of digital technologies, in particular in the agricultural sector, in changing the ways of interaction with customers and staff, opening up new opportunities for improving business efficiency and creating competitive advantages. The article considers the concept of "digital marketing" as a comprehensive approach to marketing that meets the current conditions of functioning of economic systems. The advantages and disadvantages of using digital technologies in the marketing of agrarian enterprises are provided. The advantages of using digital technologies in the marketing of agricultural enterprises indicate that digital technologies allow enterprises to effectively communicate with customers through various marketing channels, strengthen their brand position and attract more customers, which can lead to an increase in sales. The development of a system that will increase the level of digitalisation of enterprises should address the problems associated with the introduction and use of digital technologies in the marketing of agricultural enterprises. The main factors that determine the feasibility of using digital technologies in the activities of agricultural enterprises are presented, in particular: increasing production efficiency and product quality; reducing environmental impact; improving management decisions; optimisation of the supply chain; risk management. Modern digital tools and strategies used in the marketing of agricultural enterprises are grouped. The directions of digitalisation of marketing of agrarian enterprises in the context of the components of the marketing complex are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60157
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_Tsyfr_tekhnol_marketyn_diyal_nosti_155-161.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.