Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60151
Title: Соціальна відповідальність бізнесу як складова економічної безпеки
Authors: Пахуча, Е. В.
Сєвідова, І. О.
Keywords: бізнес;маркетинг;соціальна відповідальність;соціально-економічний розвиток;соціальні фактори;економічна безпека;business;marketing;social responsibility;socio-economic development;social factors;economic security
Issue Date: 2020
Citation: Пахуча Е. В., Сєвідова І. О. Соціальна відповідальність бізнесу як складова економічної безпеки. Norwegian Journal of development of the International Science. 2020. Vol. 4. № 51. рр. 62-67
Abstract: У статті визначено основні принципи соціальної відповідальності бізнесу. Визначено, що впровадження підприємствами принципів соціальної відповідальності підвищує конкуренто-спроможність підприємств, знижує ризики підприємницької діяльності, дає можливість вийти на зовнішні ринки, підви-щує економічну та соціальну ефективність діяльності.
The article the basic principles of social responsibility of business are defined. It was determined that the introduction by enterprises of the principles of social responsibility of business increases the competitiveness of enterprises, reduces the risks of entrepreneurial activity, makes it possible to enter foreign markets, and increases the economic and social efficiency of activities
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60151
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_SOTS_VIDPOVIDAL_BIZNESU_62-67.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.