Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60151
Назва: Соціальна відповідальність бізнесу як складова економічної безпеки
Автори: Пахуча, Е. В.
Сєвідова, І. О.
Ключові слова: бізнес;маркетинг;соціальна відповідальність;соціально-економічний розвиток;соціальні фактори;економічна безпека;business;marketing;social responsibility;socio-economic development;social factors;economic security
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Пахуча Е. В., Сєвідова І. О. Соціальна відповідальність бізнесу як складова економічної безпеки. Norwegian Journal of development of the International Science. 2020. Vol. 4. № 51. рр. 62-67
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні принципи соціальної відповідальності бізнесу. Визначено, що впровадження підприємствами принципів соціальної відповідальності підвищує конкуренто-спроможність підприємств, знижує ризики підприємницької діяльності, дає можливість вийти на зовнішні ринки, підви-щує економічну та соціальну ефективність діяльності.
The article the basic principles of social responsibility of business are defined. It was determined that the introduction by enterprises of the principles of social responsibility of business increases the competitiveness of enterprises, reduces the risks of entrepreneurial activity, makes it possible to enter foreign markets, and increases the economic and social efficiency of activities
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60151
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_SOTS_VIDPOVIDAL_BIZNESU_62-67.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.