Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60151
Название: Соціальна відповідальність бізнесу як складова економічної безпеки
Авторы: Пахуча, Е. В.
Сєвідова, І. О.
Ключевые слова: бізнес;маркетинг;соціальна відповідальність;соціально-економічний розвиток;соціальні фактори;економічна безпека;business;marketing;social responsibility;socio-economic development;social factors;economic security
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Пахуча Е. В., Сєвідова І. О. Соціальна відповідальність бізнесу як складова економічної безпеки. Norwegian Journal of development of the International Science. 2020. Vol. 4. № 51. рр. 62-67
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено основні принципи соціальної відповідальності бізнесу. Визначено, що впровадження підприємствами принципів соціальної відповідальності підвищує конкуренто-спроможність підприємств, знижує ризики підприємницької діяльності, дає можливість вийти на зовнішні ринки, підви-щує економічну та соціальну ефективність діяльності.
The article the basic principles of social responsibility of business are defined. It was determined that the introduction by enterprises of the principles of social responsibility of business increases the competitiveness of enterprises, reduces the risks of entrepreneurial activity, makes it possible to enter foreign markets, and increases the economic and social efficiency of activities
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60151
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_SOTS_VIDPOVIDAL_BIZNESU_62-67.pdf1.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.