Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60146
Название: Конкурентостійкість підприємств ритейлу як прояв конкурентних переваг
Авторы: Волосов, Анатолій Михайлович
Шинкар, Світлана Миколаївна
Ключевые слова: конкурентоспроможність;конкурентостійкість;конкурентні переваги;ринковий підхід;комплексний підхід;підприємства ритейлу
Дата публикации: 2021
Издательство: Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Волосов А. М., Шинкар С. М. Конкурентостійкість підприємств ритейлу як прояв конкурентних переваг. Регіональна економіка та управління. 1 (31). Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 27-32
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджено наукові думки щодо змістовного навантаження сутності поняття «конкурентостійкість». Систематизовано основні підходи до визначення змісту конкурентостійкості підприємства, її основні ознаки та ключові характеристики. Доведено взаємозв’язок конкурентоспроможності та конкурентостійкості з конкурентними перевагами. Пропонується трактувати конкурентостійкість як здатність підприємства до тривалого підтримання конкурентоспроможності на основі створення, реалізації та розвитку конкурентних переваг. Визначено особливості прояву конкурентних переваг в підприємствах роздрібної торгівл
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60146
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S_KONKURENT_PIDPRYYEMSTV_RYTEYLU_27-32.pdf517.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.