Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60146
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолосов, Анатолій Михайлович-
dc.contributor.authorШинкар, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-12-18T19:26:44Z-
dc.date.available2024-12-18T19:26:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВолосов А. М., Шинкар С. М. Конкурентостійкість підприємств ритейлу як прояв конкурентних переваг. Регіональна економіка та управління. 1 (31). Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 27-32uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60146-
dc.description.abstractВ статті досліджено наукові думки щодо змістовного навантаження сутності поняття «конкурентостійкість». Систематизовано основні підходи до визначення змісту конкурентостійкості підприємства, її основні ознаки та ключові характеристики. Доведено взаємозв’язок конкурентоспроможності та конкурентостійкості з конкурентними перевагами. Пропонується трактувати конкурентостійкість як здатність підприємства до тривалого підтримання конкурентоспроможності на основі створення, реалізації та розвитку конкурентних переваг. Визначено особливості прояву конкурентних переваг в підприємствах роздрібної торгівлuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЗапоріжжя: Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентостійкістьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectринковий підхідuk_UA
dc.subjectкомплексний підхідuk_UA
dc.subjectпідприємства ритейлуuk_UA
dc.titleКонкурентостійкість підприємств ритейлу як прояв конкурентних перевагuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_KONKURENT_PIDPRYYEMSTV_RYTEYLU_27-32.pdf517.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.