Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59938
Назва: Можливості банерної реклами в маркетингу підприємств торгівлі
Автори: Бойчук, І. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Бойчук І. В. Можливості банерної реклами в маркетингу підприємств торгівлі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 146-147
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59938
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-146-147.pdf112.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.