Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, І. В.-
dc.date.accessioned2024-12-13T10:04:30Z-
dc.date.available2024-12-13T10:04:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБойчук І. В. Можливості банерної реклами в маркетингу підприємств торгівлі. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 146-147uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59938-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМожливості банерної реклами в маркетингу підприємств торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-146-147.pdf112.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.