Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5987
Назва: Коммуникативные аспекты философии и психологии лидерства
Інші назви: Сommunicative aspects of philosophy and psychology of leadership
Автори: Ланских, М. В.
Ключові слова: лидерство;коммуникативная деятельность;влияние на людей;общение;цели и ценности;лідерство;комунікативна діяльність;вплив на людей;спілкування;цілі та цінності;leadership;communication activities;the impact on people;communication;goals and values
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Ланских М. В. Коммуникативные аспекты философии и психологии лидерства. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2016. № 9. С. 84-88.
Серія/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 9
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются особенности коммуникативной деятельности лидера с позиций философии и психологии феномена лидерства. Показано, что эта деятельность выступает основным каналом и одновременно средством влияния лидера на людей и активного превращения их в своих сторонников и последователей. Проанализированы онтологические и гносеологические аспекты коммуникативной деятельности. Раскрыты основные цели и ценности лидерства вообще и коммуникативной деятельности в частности
Розглядаються особливості комунікативної діяльності лідера з позицій філософії та психології феномену лідерства. Показано, що ця діяльність виступає основним каналом і водночас засобом впливу лідера на людей та активного перетворення їх на своїх прихильників і послідовників. Проаналізовано онтологічні та гносеологічні аспекти комунікативної діяльності лідера. Розкрито основні цілі й цінності лідерства взагалі та комунікативної діяльності зокрема
The features of leader’і communicative activity are considered from the standpoint of philosophy and psychology of leadership phenomenon. It is shown that this activity is the main channel and at the same time means a leader of influence on people and turn them into active supporters and their after-researchers. The ontological and epistemological aspects of communicative activity are analyzed. It outlines the main goals and values of the leadership in general and in particular communicative activity are revealed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5987
ISBN: 978-617-619-144-5
ISSN: 2415-8488
Розташовується у зібраннях:№ 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdf_com-84-88.pdf599.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.