Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59735
Назва: Удосконалення маркетингової стратегії ціноутворення торговельного підприємства
Автори: Порсюрова, І. П.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Порсюрова І. П. Удосконалення маркетингової стратегії ціноутворення торговельного підприємства. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 296-298
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59735
Розташовується у зібраннях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_Mekhanizmy_24-296-298.pdf172.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.