Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59735
Название: Удосконалення маркетингової стратегії ціноутворення торговельного підприємства
Авторы: Порсюрова, І. П.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Порсюрова І. П. Удосконалення маркетингової стратегії ціноутворення торговельного підприємства. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 296-298
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59735
Располагается в коллекциях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
conf_Mekhanizmy_24-296-298.pdf172.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.