Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59735
Title: Удосконалення маркетингової стратегії ціноутворення торговельного підприємства
Authors: Порсюрова, І. П.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Порсюрова І. П. Удосконалення маркетингової стратегії ціноутворення торговельного підприємства. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 296-298
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59735
Appears in Collections:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf_Mekhanizmy_24-296-298.pdf172.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.