Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59730
Название: Цифровий маркетинг як інструмент активізації міжнародної бізнесдіяльності підприємств
Авторы: Мовчанюк, А. В.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Мовчанюк А. В. Цифровий маркетинг як інструмент активізації міжнародної бізнесдіяльності підприємств. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 283-284
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59730
Располагается в коллекциях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
conf_Mekhanizmy_24-283-284.pdf154.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.