Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59110
Назва: | Технології викладання фахових дисциплін: метод. вказівки |
Автори: | Новікова, Вікторія Євгеніївна Пономарьова, Марина Сергіївна Золотарьова, Світлана Анатоліївна |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Технології викладання фахових дисциплін: метод. вказівки до вивчення дисц. для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання (спец. 015 Професійна освіта (аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології) форми навчання) упоряд. В. Є. Новікова, М. С. Пономарьова, С. А. Золотарьова. Харків: ДБТУ, 2024. 46 с. |
Короткий огляд (реферат): | Курс «Технології викладання фахових дисциплін» – це провідний вектор з основних спеціальних навчальних дисциплін, що формують профіль фахівця професійної освіти. Метою дисципліни «Технології викладання фахових дисциплін» є формування системи знань про суть педагогічних та психологічних засад технологічності викладання фахових дисциплін. Завданнями дисципліни «Технології викладання фахових дисциплін» допомогти бакалаврам глибоко оволодіти знаннями щодо науково-теоретично-практичних засад технології викладання фахових дисциплін, та основних понять викладання, суті методики викладання, технології викладання при підготовці майбутніх фахівців у навчальному середовищі, формування вміння застосовувати здобуті знання у практичній діяльності. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен оволодіти наступними компетенціями, відповідно 5 стандарту освіти та освітньої програми: здатність приймати обґрунтовані рішення при використанні педагогічних технологій у процесі викладання фахових дисциплін. здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; здатність працювати в команді; здатність застосовувати освітні теорії та методології у педагогічній діяльності; здатність використовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення та інтегрувати їх в освітнє середовище; здатність реалізовувати навчальні стратегії, засновані на конкретних критеріях для оцінювання навчальних досягнень; здатність здійснювати професійну діяльність з дотриманням вимог законодавства, стандартів освіти та внутрішніх нормативних документів закладу освіти; здатність використовувати у професійній діяльності основні положення, методи, принципи фундаментальних та прикладних наук. Програмні результати навчання курсу 6 ґрунтуються на наступних компетенціях: володіти культурою мовлення, обирати оптимальну комунікаційну стратегію у спілкуванні з групами та окремими особами; доносити зрозуміло і недвозначно професійні знання, обґрунтування і висновки до фахівців і широкого загалу державною та іноземною мовами; володіти психолого-педагогічним інструментарієм організації освітнього процесу, уміти проектувати і реалізувати навчальні/розвивальні проекти; застосовувати у професійній діяльності сучасні дидактичні та методичні засади викладання навчальних дисциплін і обирати доцільні технології та методики в освітньому процесі; діагностувати, прогнозувати, забезпечувати ефективність та корегування освітнього процесу для досягнення програмних результатів навчання і допомоги здобувачам освіти в реалізації індивідуальних освітніх траєкторій. Ці знання дозволяють раціонально здійснювати професійну діяльність, а також стимулюють зацікавленість у професійному й особистісному зростанні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59110 |
Розташовується у зібраннях: | Методичні вказівки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MV_TEKHN_VYKLADAN_FAKHOV_ DYSTS_24.pdf | 836.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.