Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58624
Название: Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках
Авторы: Величко, К. Ю.
Фурса, М. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Величко К. Ю., Фурса М. В. Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 202-204.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58624
ISBN: 978-966-405-489-5
Располагается в коллекциях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_202-204.pdf521.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.