Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеличко, К. Ю.-
dc.contributor.authorФурса, М. В.-
dc.date.accessioned2024-11-05T13:00:28Z-
dc.date.available2024-11-05T13:00:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВеличко К. Ю., Фурса М. В. Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 202-204.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-405-489-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58624-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleІнтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринкахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_202-204.pdf521.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.