Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58622
Назва: Концепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використання
Автори: Бугріменко, Р. М.
Зонвіре, О.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Бугріменко Р. М., Зонвіре О. Концепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використання. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 197-198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58622
ISBN: 978-966-405-489-5
Розташовується у зібраннях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_197-198.pdf515.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.