Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58622
Название: Концепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використання
Авторы: Бугріменко, Р. М.
Зонвіре, О.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Бугріменко Р. М., Зонвіре О. Концепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використання. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 197-198.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58622
ISBN: 978-966-405-489-5
Располагается в коллекциях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_197-198.pdf515.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.