Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58622
Title: Концепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використання
Authors: Бугріменко, Р. М.
Зонвіре, О.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Бугріменко Р. М., Зонвіре О. Концепція інфраструктурного маркетингу: передумови формування і використання. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 197-198.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58622
ISBN: 978-966-405-489-5
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_197-198.pdf515.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.