Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58090
Название: Емоційна компетентність керівника як один з інструментів управління потенціалом персоналу в готельно-ресторанному бізнесі
Авторы: Матвеєв, М. Е.
Ковальський, В. С.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Матвеєв М. Е., Ковальський В. С. Емоційна компетентність керівника як один з інструментів управління потенціалом персоналу в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи: тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 вересня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 232-236.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58090
ISBN: 978-966-405-486-4
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3с-236страницы-3_24-end-38-42.pdf586.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.