Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58090
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМатвеєв, М. Е.-
dc.contributor.authorКовальський, В. С.-
dc.date.accessioned2024-10-16T06:53:00Z-
dc.date.available2024-10-16T06:53:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМатвеєв М. Е., Ковальський В. С. Емоційна компетентність керівника як один з інструментів управління потенціалом персоналу в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи: тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 вересня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 232-236.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-405-486-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58090-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleЕмоційна компетентність керівника як один з інструментів управління потенціалом персоналу в готельно-ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3с-236страницы-3_24-end-38-42.pdf586.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.