Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58090
Title: Емоційна компетентність керівника як один з інструментів управління потенціалом персоналу в готельно-ресторанному бізнесі
Authors: Матвеєв, М. Е.
Ковальський, В. С.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Матвеєв М. Е., Ковальський В. С. Емоційна компетентність керівника як один з інструментів управління потенціалом персоналу в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи: тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 вересня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 232-236.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58090
ISBN: 978-966-405-486-4
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3с-236страницы-3_24-end-38-42.pdf586.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.