Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5806
Назва: | Активна і пасивна робота трактора на транспортних роботах |
Інші назви: | Active and passive job of tractors for transport work |
Автори: | Лебедєв, А. Т. Шуляк, М. Л. |
Ключові слова: | трактор;транспортні роботи;нерівномірність руху;активна і пасивна робота;tractor;transport works;uneven movement;active and passive job |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Харків |
Бібліографічний опис: | Лебедєв А. Т., Шуляк М. Л. Активна і пасивна робота трактора на транспортних роботах. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2017. № 7. С. 86-93 |
Серія/номер: | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 7 |
Короткий огляд (реферат): | Необхідність розподілу виконуваної трактором роботи на активну (корисну) і па сивну (негативну) дозволяє підвищити ефективність їх використання в аграрному секторі. Доведено, що на транспортних роботах при агрегатуванні трактора з напівпричепом і на півнавісними причепом більш активну роботу має транспортний агрегат з напівнавісними причепом. Для транспортно-технологічних агрегатів змінної маси при безперервному заван таженні / розвантаженні вантажу повна робота рушійної сили трактора при агрегату ванні з напівпричепом не залежить від форми траєкторії руху центру мас вантажу, що перевозиться, а залежить від початкового і кінцевого його положення. На зниження активної роботи транспортного засобу і відповідно на підвищення па сивної роботи істотно впливає нерівномірний його рух внаслідок нестабільності тягової сили трактора і опору його руху. Експериментально підтверджено, що при прямолінійному
русі транспортного агрегату ХТЗ-17221+ТСП-16 (маса вантажу – 12 т) на твердій ґрун товій дорозі на довженні 1000 м через нерівномірність його руху пасивна робота склала
3,2 МДж (еквівалент 0,07 кг дизельного палива), при русі з підворотами – відповідно 6,4 МДж (0,15 кг дизельного палива). The need for separation of the work performed by tractor to the active (useful) and passive (negative) to improve the efficiency of their use in the agricultural sector. It is proved that on transport operations when unitizing tractor with semi-trailer and semi-mounted trailer has a large active transport unit with semi-mounted trailer. For transport and technological units of variable mass in continuous loading / unloading of cargo the total work force in driving the tractor with semitrailer aggregation does not depend on the shape of the trajectory of the mass movement of cargo center, but depends on the start and end of his position. The decrease in the active operation of the vehicle and, accordingly, to increase passive operation significantly affects its irregular movement due to the instability of the traction force of the tractor and its resistance movement. It is experimentally proved that the linear motion of the transport unit HTZ-17221 + TSP-16 (weight of cargo – 12 tons) on a hard dirt road over a distance of 1000 m due to non-uniformity of its motion passive job was 3.2 MJ (equivalent to 0.07 kg diesel fuel), with a tuck-in motion – 6.4 MJ respectively (0.15 kg of diesel fuel). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5806 |
ISSN: | 2311-441X |
Розташовується у зібраннях: | № 7 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11.pdf | 643.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.