Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5803
Title: | Моделювання динамічних процесів в логістичних системах вантажоперевезень |
Other Titles: | Modeling of dynamic processes in logistics systems transportation of freights |
Authors: | Бережна, Н. Г. |
Keywords: | математична модель;динамічна модель;логістична система;система масового обслуговування;інерційність;коефіцієнти підсилення;постійні часу;вантажоперевезення;a mathematical model;dynamic model;logistic system;Queuing system;delay;gain;time constants;transportation of freights |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Харків |
Citation: | Бережна Н. Г. Моделювання динамічних процесів в логістичних системах вантажоперевезень. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2017. № 7. С. 64-76 |
Series/Report no.: | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 7 |
Abstract: | Виконана структурна ідентифікація динамічної моделі логістичної системи вантажних перевезень. Отримано диференціальне рівняння і його розв'язання для всіх складових логістичної системи, з точністю до коефіцієнтів. Аналіз диференціального рівняння дозволив встановити, що на процеси в системі, в першу чергу, впливає швидкість надходження заявок на обслуговування, а сам процес виконання заявок залежить від інерційності системи, яка оцінюється постійними часу. Встановлено, що відсутність або наявність коливання величини обсягу переробленого вантажу в системі залежить від величини декремента затухання, який є функцією коефіцієнтів підсилення і постійних часу. Виконана параметрична ідентифікація динамічної моделі логістичної системи вантажних перевезень. Отримано вирази для визначення коефіцієнтів підсилення і постійних часу, які входять у диференціальні рівняння та характеризують динаміку перехідного процесу. Визначений фізичний зміст коефіцієнтів підсилення – це «запас стійкості» логістичної системи до швидкості надходження заявок на обслуговування. Фізичний зміст постійних часу – це інерційність системи у виконанні заявок, яка враховує різного роду затримки у їх виконанні. Performed structural identification of dynamic models of the logistic freight transport system. The differential equation and its solutions for all components of the supply system, with a precision of coefficients. Analysis of the differential equations has allowed to establish that the processes in the system, primarily affected by the rate of arrival of service requests, and the execution process of applications depends on the inertia of the system measured time constants. It is established, that the absence or presence of fluctuations in the value of the volume of cargo processed in the system depends on the damping rate that is a function of gain and time constants. Performed parametric identification of a dynamic model of logistics system of cargo transportation. The received expression for determination of the coefficients of gain and time constants, included in the differential equation and characterize the dynamics of the transition process. We determine the physical meaning of gain is the "stability margin" of the logistic system to the arrival rate of service requests. The physical meaning of the constant of time is the inertia of the system in fulfilling applications that takes into account different kind of delay in their implementation. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5803 |
ISSN: | 2311-441X |
Appears in Collections: | № 7 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.