Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5789
Title: | Навчання діалогічного мовлення з використанням рольової гри під час вивчення російської мови як іноземної у ВНЗ |
Authors: | Кравцова, Т. А. Муравйова, О.М. Володіна, І.О. |
Keywords: | навчання іноземних студентів;діалогічне мовлення;російська мова як іноземна;вищі навчальні заклади;рольова гра;діалог;мовленева діяльність;education of foreign students;dialogical speech;russian as a foreign language;universities;role play;dialogue;speech activity;обучение иностранных студентов;диалогическая речь;русский язык как иностранный;высшие учебные заведения;ролевая игра;диалог;речевая деятельность |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Citation: | Кравцова Т.А., Муравйова О.М., Володіна І.О. Навчання діалогічного мовлення з використанням рольової гри під час вивчення російської мови як іноземної у ВНЗ. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 248-254. |
Abstract: | Досліджено проблему навчання іноземних студентів діалогічному
мовленню під час вивчення російської мови як іноземної у вищих навчальних
закладах. Розглянуто основні принципи ефективного діалогу, види мовленнєвої
діяльності. Подано використання рольової гри як одного із засобів
інтенсифікації навчання діалогічному спілкуванню. The problem of training dialogical speech to the students who learn Russian as a foreign language in higher educational institutions is TTT. The basic principles of effective dialogue, the types of speech activity are explored. The using of roleplaying games is presented as a means of intensifying of training dialogical communication. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5789 |
Appears in Collections: | Випуск 1(17), Ч 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2013_1(2)__38.pdf | 167.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.