Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57801
Название: Удосконалення комплексу просування послуг салону краси в мережі Інтернет
Другие названия: Improving the promotion complex of beauty salon services on the Internet
Авторы: Літкевич, Анастасія Ігорівна
Научный руководитель: Афанасьєва, О. П.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключевые слова: комплекс просування;Інтернет-маркетинг;маркетингова діяльність;сфера послуг;салон краси
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Літкевич А. І. Удосконалення комплексу просування послуг салону краси в мережі Інтернет: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. П. Афанасьєва. Харків: ДБТУ, 2024. 60 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи обумовлена зростанням конкуренції та попиту на послуги краси, зростанням вимог і запитів з боку споживачів, збільшенням популярності онлайн-бронювання послуг, використанням нових технологій та обладнання, розширенням спектру пропонованих послуг та ін. Мета кваліфікаційної роботи є теоретичне узагальнення та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення комплексу просування послуг салону краси у мережі Інтернет. Завдання: 1) визначити сутність та переваги Інтернет-просування для підприємств сфери послуг; 2) дати характеристику основних інструментів просування бізнесу в Інтернеті; 3) визначити роль соціальних мереж у просуванні бізнесу сфери послуг в Інтернеті; 4) дати характеристику маркетингової діяльність салону краси «Timchenko NAIL ART STUDIO»; 5) провести маркетингове дослідження попиту споживачів на послуги салону, на основі якого визначити сегменти споживачів послуг салону краси «Timchenko NAIL ART STUDIO»; 6) надати рекомендації, щодо удосконалення комплексу просування салону краси «Timchenko NAIL ART STUDIO» в мережі Інтернет. Об’єкт дослідження ˗ маркетингова діяльність салону краси «Timchenko NAIL ART STUDIO» Предмет дослідження ˗ інструментарій формування комплексу просування бізнесу сфери б’юті послуг у мережі Інтернет Теоретичне та практичне значення одержаних результатів дипломної роботи полягає у здійсненні аналізу комплексу просування салону краси «Timchenko NAIL ART STUDIO» в мережі Інтернет і розробці практичних рекомендацій щодо його удосконалення. Запропоновані заходи дозволять підприємству забезпечити не тільки стабільний розвиток, а і мати ряд конкурентних переваг у порівнянні з конкурентами. Апробація. Основні положення та результати дослідження доповідалися і обговорювалися на ІІ Міжнародній науково-практичній конференція «Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи», яка тривала 14-15 березня 2024 року в ДБТУ. Публікації за темою. Афанасьєва О.П., Літкевич А.І. Удосконалення комплексу онлайн-просування послуг салону краси. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи. Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. ДБТУ. Харків, 2024. С 346-347
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57801
Использованная литература: 1. Аналіз соціальних мереж конкурентів. URL: https://para.school/blog/smm/analiz-konkurentov-v-socialnyh-setjah 2. Афанасьєва О.П., Літкевич А.І. Удосконалення комплексу онлайн-просування послуг салону краси. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи. Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. ДБТУ. Харків, 2024. С 346-347 3. Башинська І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах. Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент»: Луцький національний технічний університет. Луцьк. 2012. № 9(34). С. 36–41. 4. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271–276. URL:https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 5. Власенко Я. О., Карпенко С. В. Основи сучасного маркетингу:навч. посібник. Київ. Інкос, 2011. 328 с. 6. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Бібліотека українських підручників. 2010 – 2020. URL: https://westudents.com.ua/knigi/270-marketing-garkavenko-ss.html 7. Голубков, Є. П. Маркетинг для професіоналів: практичний курс: підручник і практикум для бакалаврату та магістратури 2017. С. 358–390. 8. Гречаник Н. Ю.. Інтернет-маркетинг як метод ведення бізнесу в умовах глобалізації. Інтелект ХХІ, 2018, № 5, С. 127–130. 9. Грищенко О. Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг іменеджмент інновацій. Серія: Інновації у маркетингу. 2013. № 4. С. 86–98. 10. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011, № 4(2), С. 64–74. 11. Карпенко А. В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Держава та регіони. 2007. № 1 С. 135–136. 12. Касьяненко М. М. SMM: переваги та недоліки. Science, research development. 2020. №28. С. 51–54. 13. Кифяк О. В., Урда Д. В. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2017. №14. С. 123–130. 14. Кіндрацька, Г. І.. Білик М. С., Загородній А. Г. Економічний аналіз: підручник . 3-тє вид., переробл. і допов. К. Знання, 2008. 487 с. 15. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства. Маркетинг в Україні. 2009. № 5. C. 49–53. 16. Михайлов А. Г. Маркетинг: методи, форми, дослідження Маркетинг. 2000. № 2. 17. Набильська А. О., Бучацька І. О. Інструменти SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств. Тези доповідей XI міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 23 листопада 2017 року. С. 87–89. 18. Найпопулярніші соціальні мережі в Україні та країнах світу у 2020. Український спектр. 2020. URL: https://uaspectr.com/2020/06/23/najpopulyarnishi-sotsialni-merezhi-v-ukrayini-takrayinah-svitu-2020/ 19. Підгурська І. А. Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т. 3, № 3. С. 25–32. 20. Підгурська І. А., Легкий О. А. Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т. 3, № 3. С. 25–34. 21. Попова Н. В., Катаєв А. В., Базалієва Л. В., Кононов О. І., Муха Т. А. Маркетингові комунікації. Харків, 2020. 315 с. 22. Похилько С.В., Єременко А.Ю. Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів. Вісник СумДУ. 2020. 23. Птащенко О. В. Особливості Інтернет-маркетингу. Cоціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. Херсон. ХНТУ, 2016. № 20 (9). Т. 1. С. 69–71. 24. РБК-Україна. Українці назвали найбільш популярні социальні мережі. URL: https://www.rbc.ua/rus/news/ukraintsy-nazvali-samye-populyarnye-sotsialnye-1582734412.html#:~:text=%D0%92%20%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%B5%202020%20%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D1%8B%D0%BC%D0%B8,%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8%20Research%20%26%20Branding%20Group. 25. Редька В. С. Переваги та недоліки SMM. Виклики та шляхи стабілізації соціально-економічного розвитку України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. 2020. С. 115–117 26. Савицкая Н.Л., Забаштанская Т.В., Забаштанский М.М. Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 2. С. 116–130. 27. Савицька Н. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 1. С. 20–33. 28. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С. 306–310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 29. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 30. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. Вип. 2 (84). С. 81–87. 31. Старицький Т. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції. Інноваційна економіка. 2015. № 4.С. 221–226. 32. Сторінка в Інстаграм салону краси «Nail Otel» URL: https://www.instagram.com/nail_otel?igsh=MW00ZTBkaDJyc3Vjcw 33. Сторінка в Інстаграм салону краси «Nail Room» URL: https://www.instagram.com/_nail_room_liubotyn_?igsh=MWhoYnVqbTk3ZHlzdA 34. Сторінка в Інстаграм салону краси «OOPS» URL: https://www.instagram.com/salon_oops_marina?igsh=MTE4ZjF2MWN0cjhtMw 35. Сторінка в Інстаграм салону краси «Timchenko NAIL ART STUDIO» URL: https://www.instagram.com/timchenko_nail_art_studio?igsh=MXd0aDBnejN3cGhzdw 36. Сторінка в Інстаграм салону краси «Tyuning nails» URL: https://www.instagram.com/tyuning_nails?igsh=dzFwNXVzY2NyOGs0 37. Турченюк М.О., М. Д. Швець . Функції просування товару. Київ. Знання, 2011. 318 с. 38. Українські медіа, ставлення та довіра у 2023 р.URL: https://internews.in.ua/wp-content/uploads/2023/10/Ukrainski-media-stavlennia-ta-dovira-2023r.pdf 39. Як змінився рейтинг соціальних мереж в Україні та світі: актуальна статистика після 24 лютого 2022 року. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/kak-izmenilsya-rejting-soczialnyh-setej-v-ukraine-i-mire-aktualnaya-statistika-posle-24-fevralya-2022-goda/# 40. Яловега Н. І., Яресько А. П. Дослідження портрету потенційної цільової аудиторії. Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства: тези доповідей XLII Міжнародної наук. студ. конф. м. Полтава, 26-27 березня 2019 р. Полтава. ПУЕТ, 2019. Ч. 2. С. 168–169. 41. Advertising trends: Spending and Spenders. URL: https://www.marketingcharts.com/advertising-trends/spending-and-spenders 42. Nardіеllo G. G. Economіc dеvеlopmеnt based on international enterpreneurship and business tourism. Economic Annals-XXI. 2017. No. 165 (5–6). P. 104–109. 43. Strauss, Judy and Frost, Raymond. E-marketing. Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2001. 519 p 44. SWOT-аналіз: кому, коли й навіщо потрібен (+ реальний приклад). URL: https://bakertilly.ua/news/id44448 45. US Online and Traditional Media Advertising Outlook, 2020-2024 URL: https://www.marketingcharts.com/advertising-trends-114887
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_B_075z-22b-01_Lítkevich.pdf
  Restricted Access
2.12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.