Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57799
Название: Формування маркетингової політики забезпечення стійкості бізнесу в умовах цифровізації
Другие названия: Creation of a marketing policy to ensure business sustainability in the context of digitalization
Авторы: Оганов, Ярослав Олексійович
Научный руководитель: Чміль, Г. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключевые слова: маркетингова політика;екологічнийй маркетинг;стійкість;цифровізація
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Оганов Я. О. Формування маркетингової політики забезпечення стійкості бізнесу в умовах цифровізації: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль. Харків: ДБТУ, 2024. 70 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні теоретичних, організаційно-методичних і прикладних аспектів формування маркетингової політики забезпечення стійкості бізнесу в умовах цифровізації, що допомагає більшому розумінню та адаптація до змін та забезпечує здатність підприємств не тільки успішно конкурувати на ринку, але й ефективно долати вплив різноманітних несприятливих зовнішніх факторів. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних і методичних положень, розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової політики забезпечення стійкості бізнесу в умовах цифровізації. Завдання: – вивчити теоретичні засади формування маркетингової політики забезпечення стійкості бізнесу; – визначити роль маркетингу в забезпеченні екологічної, соціальної та економічної стійкості; – дослідити організаційно-методологічні засади екологічного маркетингу як інструмента формування маркетингової політики підприємства в цифровому середовищі; – здійснити аналіз стану та перспектив удосконалення маркетингової політики ПП «Нива-Полімер»; – розробити рекомендації щодо впровадження екологічного маркетингу на ПП «Нива Полімер» з використанням цифрових рішень. Об’єкт дослідження – процес формування маркетингової політики для забезпечення стійкості бізнесу в умовах цифровізації Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти формування маркетингової політики забезпечення стійкого розвитку діяльності ПП «Нива-Полімер». Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає в розвитку теоретичних, організаційних і методичних положень щодо особливостей формування маркетингової політики ПП «Нива-Полімер та конкретизації прикладних рекомендацій щодо удосконалення процедури реалізації екологічного маркетингу з використанням новітніх цифрових рішень. Публікації за темою. За темою кваліфікаційної роботи опубліковано 1 тези доповіді: Оганов Я.О. Екологічний маркетинг як інструмент забезпечення стійкості бізнесу. Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здоб. вищ. освіти і мол. вчених, 26 квітня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. 406-408 с. URL: http://btu.kharkov.ua/nauka/konferentsiyi/
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57799
Использованная литература: 1. Адамик О. В. Інструменти «хмарних обчислень» як фактор удосконалення обліку в бюджетних установах. Економічний аналіз. 2015. Том 19. № 2. С. 179–184. 2. Бабух І.Б. Сутність та зміст маркетингового аналізу: теоретичні підходи та прикладні аспекти. Економіка та суспільтво. 2021. Вип. 28. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-21. 3. Безугла Л.С., Агафонов О.Д., Гладкий Д.Р. Формування маркетингової товарної політики підприємства. Інфраструктура ринку. 2019. Вип. 35. С. 133- 137. DOI: https://doi.org/10.32843/infrastruct35-19 4. Бєлявцев М.І., Петренко І.В., Прозорова І.В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. Київ : ЦНЛ, 2005. 332 с. 5. Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу: навч. посібник. Київ : Знання, 2011. 495 с. 94 6. Бобровник Д. Підвищення ефективності бенчмаркінгу в контексті забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Проблеми і перспективи економіки і управління. 2019. № 3 (19). С. 194-201. 7. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: навч. посіб. Тернопіль : Карт-бланш, 2006. 275 с. 8. Братко О.С., Лагоцька Н.З. Сутність маркетингового аналізу товарної політики. Інноваційна економіка. 2012. № 1. С. 213-218. 9. Бренич Я.В., Тимощук П.В. Нейромережеві методи розв’язання задачі класифікації. Науковий вісник НЛТУ України. 2012. Вип. 22.13. С. 343-349. 10. Голь І.В. Бізнес-стійкість підприємства: бізнес-цільовий процесно-орієнтований підхід. Телекомунікаційні та інформаційні технології. 2014. № 3. С. 101-105. 11. Гречаник Н.Ю., Стельмащук Н.А. Сутність та особливості маркетингової цінової політики. Інноваційна економіка. 2012. № 6. С. 205-212. 12. Гречуха А.О. Складові сучасної маркетингової політики розподілу продукції підприємства. Економіка і суспільство. 2016. № 4. С. 132-137. 13. Гурч Л.М., Курчєва Н.С. Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринку. Логістика. Львів : Вид-во Нац. ун-ту «Львів. Політехніка», 2008. С. 870-882 14. Кащена Н. Б., Нестеренко І. В. Організаційні аспекти реінжинірингу обліку еко-інновацій в інформаційній системі управління підприємством. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наукових праць. Харків: ДБТУ, 2024. Вип. 1 (35). С. 32-44 URL:https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54667 15. Кащена Н. Б., Нестеренко І. В. Цифровізація та екологізація інноваційного розвитку бізнесу: маркетингові аспекти повоєнного відновлення. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 482-504 URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31522 16. Кащена Н. Б., Нестеренко І. В., Чміль Г.Л. Управління інноваційними біокластерами в умовах цифровізації: організаційно-методичний аспект. Інфраструктура ринку: електронний науково-практичний журнал. Вип. 69. 2022. С. 71-78. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21508 17. Кащена Н.Б., Чміль Г.Л. Концептуальні основи оцінки вартості капіталу підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2. С. 38–45. 18. Ковалевська Н.С., Нестеренко І.В., Янчева І.В., Лопін А.О. Диджиталізація обліково-аналітичного забезпечення природоохоронної діяльності підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2021. Вип. 1(33). С. 32-43. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3302 19. Ковальчук С.В., Цурська Б.Г. Застосування інструментів маркетингових комунікацій в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 6. С. 125-129. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2020-288-6-19. 20. Колосінська М.І., Бойда С.В., Семенко О.О. Оцінка фінансового стану підприємства з метою удосконалення його фінансової стратегії. Ефективна економіка. 2020. № 4. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105- 2020.4.93. 21. Нестеренко І.В. Екологічна політика підприємства в умовах діджиталізації економіки: формування, організаційний та обліковий аспекти. Operation and development management of economic entities in European integration conditions: information service, mechanisms, digitalization:monograph. Publishing House of Academy of Silesia, 2022. 233-255. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15697 22. Оганов Я.О. Екологічний маркетинг як інструмент забезпечення стійкості бізнесу. Нові горизонти розвитку бізнесу в умовах сучасних викликів. Можливості та механізми підтримки бізнесу в умовах європейської інтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здоб. вищ. освіти і мол. вчених, 26 квітня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. 406-408. URL: http://btu.kharkov.ua/nauka/konferentsiyi/ 23. Савицька Н.Л. Людина як суб’єкт сучасного господарського розвитку: монографія. Харків: Форт. 2012. 352 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4673/1/%d0%a1%d0%b0%d0%b2%d0%b8%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%b0_2012.pdf 24. Савицька Н.Л. Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань. Проблеми економіки. 2012. № 1. С. 20–23. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-1_0-pages-20_23.pdf 25. Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П. Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів. Проблеми економіки. 2015. № 2. С. 172–178. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2015-2_0-pages-172_178.pdf 26. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу: навчально-методичний посібник. У 2-х ч. Ч. 1. Харків: ХДУХТ, 2018. 116 с. 27. Свида І.В. Екологічний маркетинг в Україні: передумови виникнення та перспективи розвитку. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. Вип. 1, 2012. 301-304. 28. Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. Маркетинг : навчальний посібник. Київ : «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с. 29. Сторчак К.П., Тушич А.М., Козелкова К.С., Степанов М.М. Інтелектуальний аналіз даних із використанням нейронних мереж. Зв’язок. 2018. № 4. С. 17-19. 30. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 31. Тупкало В.М., Голь І.В. Модель комплексної оцінки бізнес-стійкості телекомунікаційного підприємства. VІІІ Всеукраїнська науково –практична конференція «Сучасні підходи до управління підприємством»: зб. тез. доп. К.: Вид-во «Політехніка», 2017. С. 36. 32. Хурдей В.Д., Даценко В.В., Семенова Л.Ю. Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи. Економічний простір : збірник наук. праць. 2021. № 165. С. 96-100. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/165-17. 33. Череп О.Г., Коцеруба А.В. Формування системи маркетингової товарної політики. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 1. С. 320-323. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-55. 34. Чміль Г.Л. Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія. Харків : Видавець Іванченко І. С. 2021. 377 с. 35. Чміль Г.Л. Трансформація поведінки економічних суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації. Сучасні реалії фінансово-економічного розвитку регіонів, галузей, підприємств, бізнесу: монографія за ред. Л.М. Савчук, Л.М. Бандоріної. Дніпро : Пороги, 2020. С. 374–383. 36. Чміль Г.Л. Трансформація поведінки економічних суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації. Сучасні реалії фінансово-економічного розвитку регіонів, галузей, підприємств, бізнесу: монографія за ред. Л.М. Савчук, Л.М. Бандоріної. Дніпро : Пороги, 2020. С. 374–383. 37. Чміль Г.Л. Трансформація простору функціонування бізнес-структур під впливом цифровізації: вимір маркетплейсів. Вісник ХНАУ ім. В. В. Докучаєва. Серія «Економічні науки». 2021. № 1. С. 391–405. 38. Чміль Г.Л. Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрози. Вісник ХНУ імені В.Н. Каразіна. Серія : «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм». 2021. № 13. С. 124–134. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-13-13 39. Чміль Г.Л. Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрози. Вісник ХНУ імені В.Н. Каразіна. Серія : «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм». 2021. № 13. С. 124–134. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-13-13 40. Чубукова О., Марциновський В. Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії. Формування ринкових відносин в Україні. 2019. № 6. С. 67-72. Шелудько Н.М. Фінансові інститути та фінансові ринки: посткризові трансформації. Економіка і прогнозування. Ін-т екон. та прогноз. НАН України. 2011. № 2. С. 152-155. 41. Шкуренко О.В. Особливості використання інструментарію бенчмаркінгу на підприємстві. Економiка i органiзацiя управлiння. 2021. № 1 (41). С. 143-151. DOI: https://doi.org/10.31558/2307-2318.2021.1.14. 42. Шпилик С., Фалович В. Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства. Соціальноекономічні проблеми і держава. Вип. 2 (7), 2012. 289-298. 43. Are they Really Green: Flipping the Second Side of Green Marketing Coin - A Critical Analysis Using Selected Cases? URL: https:// Amity_Global_Business_ReviewkkGwU3QcNB4KEDaxc4F5L0tf7rhAGyCv B6 44. Barnett W.P. TheRedQueenAmongOrganizations. How Competitiveness Evolves. NewJersey : PrincetonUniversityPress, 2018. 384р. 45. Building a Brand in the Context of Sustainable Development URL:https://www.atlantis-press.com/proceedings/icmemi-15/16187 46. Chmil H. Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities. Majesty Of Marketing: XVІ International scientific and practical conference for students and youngscientists, Dnipro, 10 December 2020. Dnipro: National Technical University Dnipro Polytechnic, 2020.Р. 40–41. 47. Chmil H. Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: materials of the monthly International scientific and practical conference, Tallinn, 24-26 February 2021. Tallinn: Teadmus OÜ, 2021, рр. 8–9. 48. Davydova O., Chebanova N., Kashchena N., Chmil H., Protsenko V. Economic activity of enterprises: methodical aspects of assessment. SHS Web of Conferences. 2019. Vol. 67. 06012. DOI: https://doi.org/10.1051/shsconf/20196706012 49. Fuller D.A. Sustainable marketing: Managerial-ecological issues. Sage Publications, 1999. 407 р. 50. Green Marketing as a Tool of Achieving Competitive Advantage. URL:https://www.researchgate.net/Green_marketing_as_a_tool_of_achieving_competitive_advantagelinks0deec530f995b58317000000 51. Green marketing today – a mix of trust, consumer participation and life cycle thinking URL: https://content.sciendo.com/view/journals/manment/21/2/articlep28.xml 52. Green marketing trends: concepts principals and strategies. URL: https://noria.co.th/green-marketing-trends-concepts-principals-strategies 53. Green marketing: A means for sustainable development. URL: https://d1wqtxts1xzle7.cloudfront.net/32026065/green_marketing_a_ means_for_sustainable_development1381095090. 54. Green Marketing: How to Market Your Eco-Friendly Business. URL: https://ecobnb.com/blog/2020/09/green-marketing-eco-friendly-business 55. Harris L., Kotler P., Armstrong G., He H. Principles of marketing. Pearson, 2020. 719 p. 56. Kashchena N, Nesterenko I. Digitalization of the innovative development management information service of the enterprise. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship. Monograph. Tallinn: Teadmus OÜ, 2022. Р. 238-254. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/31559 57. Kashchena N., Kovalevska N., Nesterenko I. Organizational and methodological aspects of audit of integrated reporting of enterprise. Zeszyty naukowe wyższej szkoły technicznej w Katowicach. 2022. No 14. P. 153-164. DOI: 10.54264/0040. https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9999 58. Krutova А., Kashchena N., Chmil Н. Enterprises’ economic activity stimulation as a driver of National economy sustainable development. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 1 (31). С. 162–173. 59. Merrill P. Do it right the second time. Benchmarking best practices in the quality change process. 2-th ed. Milwaukee : Asq Quality Press, 2021. 400 p. 60. Kashchena N., Kovalevska N., Nesterenko I. Monitoring of natural capital indicators as tool for achieving sustainable development goals. Improving living standards in a globalized world: opportunities and challenges. Monograph. Editors: Tetyana Nestorenko, Tadeusz Pokusa. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2021; pp. 156-166. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/514 61. Nesterenko O. O., Kovalevska N.S., Nesterenko I.V. Audit of integrated reporting in the context of sustainable development: monograph, State Biotechnology University. Tallinn: Teadmus OÜ, 2021. 112 p. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8624 62. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), 1723–1731. URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 63. Pyroh O., Kalachenkova K., Kuybida V., Chmil H., Kiptenko V., Razumova O. The influence of factors on the level of digitalization of World economies. International Journal of Computer Science and Network Security. 2021. Vol. 21. No. 5. P. 183–191. 64. Sandhu M.A., Al Ameri T.Z., Wikström K. Benchmarking the strategic roles of the project management office (PMO) when developing business ecosystems. Benchmarking: An International Journal. 2019. Vol. 26. № 2. DOI: https://doi.org/10.1108/BIJ-03-2018-0058 65. Savytska N., Kashchena N., Chmil H., Muda I., Olinichenko K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship. 2021. Vol. 25. Is. 6. P. 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factorsofhuman-development.pdf 66. Sopko V.V., Kashena N.B., Chmil H.L. Theoretical aspects of performance assessment of company capital management. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2018. Vol. 2. No. 25. Р. 350–356. DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v2i25.136829 67. The New Rules of Green Marketing. Strategies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding. URL: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/07363761211237380 68. The role of green marketing in achieving sustainable development URL: http://ebooks.ien.bg.ac.rs/1196 69. Three Green Marketing Examples To Learn From For 2020. URL: https://www.brightsea.co.uk/green-marketing-examples-blog 70. Vasilyeva T., Samusevych Y., Babenko V., Bestuzheva S., Bondarenko S., Nesterenko Environmental Taxation: Role in Promotion of the Pro-Environmental Behaviour. Wseas transactions on business and economics. 2023. 20. 410-427. DOI: 10.37394/23207.2023.20.37
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_B_075z-20b-02_Ohanov.pdf
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.