Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorАфанасьєва, О. П.-
dc.contributor.authorВласенко, Марина Вадимівна-
dc.date.accessioned2024-10-02T11:37:13Z-
dc.date.available2024-10-02T11:37:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВласенко М. А. Удосконалення рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізації: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. П. Афанасьєва. Харків: ДБТУ, 2024. 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57797-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи. Удосконалення рекламної діяльності компаній в умовах постійних змін та розвитку технологій на сьогоднішній день є надзвичайно актуальною тематикою, так як сучасне бізнес середовище характеризується постійно зростаючою цифровізацією та динамічними тенденціями споживчої поведінки. За останні роки кількість користувачів глобальної мережі значно зросла. Споживачі активно взаємодіють з веб-середовищем для отримання інформації, здійснення покупок та спілкування з брендами. Це створює широкі можливості для рекламодавців у контексті привернення уваги цільової аудиторії. Соціальні мережі сьогодні стали не лише платформами для спілкування, але й потужними інструментами маркетингу. Рекламодавці активно використовують ці платформи для таргетованої реклами та комунікації зі споживачами. Швидкі зміни в звичках споживачів вимагають від компаній постійного адаптування своїх стратегій. Онлайн-покупки, дослідження продуктів в Інтернеті та взаємодія з брендами через цифрові канали давно вже стали нормою, і рекламодавцям важливо визначити оптимальні способи досягнення своєї аудиторії в даному контексті. Розвиток технологій, таких як віртуальна реальність, штучний інтелект та інші, впливає на способи взаємодії з рекламою в Інтернеті. Дослідження у цьому напрямку може виявитися ключовим для ефективного використання новітніх технологій у рекламних кампаніях. Глобалізація бізнесу вимагає від компаній міжнародної адаптації до різних ринків, а саме мережа Інтернет дозволяє рекламодавцям залучати свою аудиторію незалежно від її фізичного місця знаходження. Таким чином, в умовах бізнес-середовища, яке стрімко змінюється, Інтернет відіграє ключову роль у взаємодії між компаніями та споживачами, а дослідження удосконалення рекламної діяльності в мережі залишається актуальним та важливим для досягнення успіху в цифровій ері. Розуміння та використання новітніх технологій, адаптація до змін в споживчій поведінці та збалансоване використання цифрових каналів реклами стають визначальними для забезпечення ефективного маркетингу та конкурентоспроможності компаній в онлайн середовищі. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є визначення основних шляхів удосконалення рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації та розробка механізму її ефективної реалізації в мережі Інтернет. Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні завдання: - розглянуто особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації; - досліджено засоби та інструменти рекламної діяльності в сучасному бізнесі; - наведено загальну характеристику виробничого підприємства; - зроблено огляд та аналіз напрямів рекламної діяльності досліджуваного підприємства; - розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізації; Об’єктом дослідження є процес рекламної діяльності виробничого підприємства в мережі Інтернет. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію удосконалення рекламної діяльності виробничого підприємства в умовах цифровізації. Публікації, апробація результатів роботи. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р «Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи» Державний біотехнологічний університет м. Харків. 1. Афанасьєва О.П., Бубенець І.Г., Власенко М.В. Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків 2024.С.343-345. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/51083/1/conf-14-15-03-24- mater-344-346.pdfuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectвиробниче підприємствоuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінструменти рекламної діяльностіuk_UA
dc.titleУдосконалення рекламної діяльності підприємства в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.title.alternativeImproving the company's advertising activities in the context of digitalizationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. (2022). Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 18. 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 2. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. (2023). Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management. 15 (1). 124-134. URL: https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. 3. Shtal, T., Proskurnina, N., Savytska, N., Mykhailova, M., Bubenets, I. (2023). Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends. Economic Affairs, Vol. 68(Special Issue), pp. 939-945. DOI: 10.46852/0424-2513.2s.2023.42 URL :https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv68n2sz16.pdf 4. Афанасьєва О.П., Бубенець І.Г., Власенко М.В. Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків 2024.С.343-345. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/51083/1/conf-14-15-03-24-mater-344-346.pdf 5. Балик У.О., Колісник М.В. Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління». №4 (1). 2020. С. 125-134. 6. Бережна Ю.Г., Прокопенко О.В. Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженнях. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. № 2. С. 320–326. ISSN 2415-8453. 7. Бубенець І. Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Міжнародний електронний журнал «TRAEKTORIA NAUKI». Том 2, № 3(8) (2016), С. 2.96-2.103. 8. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 9. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. 10. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 11. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL:https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 12. Бубенець І.Г., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних систем. Інфраструктура ринку. Випуск 76. 2024р. С.142-146. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct76-24 13. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2010. Вип. 1 (11). С. 570-576. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22241/1/esprstp_2010_1_80.pdf 14. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 15. Жегус О.В., Афанасьєва О.П., Олініченко К.С., Маренич В.М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2021, с. 92-107. https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3225/1/4_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F.pdf 16. Жегус О.В., Пілюгіна І.С., Пилипенко В.І. Маркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктів / Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2020. С. 214- 232 17. Жегус О., Савицька Н., Посохова С. Розвиток аналітичного інструментарію маркетингу в соціальних мережах. Journal on economic and social issues. 2022. №2. URL. http://perspectives-ism.eu/full/p222-s005.pdf 18. Краснокутська Н.С., Бубенець І.Г. Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. № 4 (60). 2013. С. 125-129. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/8eb114fe-c256-4535-a908-0d99a1b7564b/content 19. Кислюк Л. В. Соціальний медіа-маркетинг у діяльності аграрних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка 24, Вип. 1, 2019. С. 65-69. 20. Козлов А.А., Щербак В.Г. Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлу. Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Студентські підприємницькі ініціативи»: матеріали V всеукр. наук. інтернет-конф. (м. Київ, 3 груд. 2020 р.). Київ, 2020. С. 67-73. 21. Коваленко Д.О. Сучасні підходи щодо управління рекламною діяльністю підприємcтва. Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології. Вінниця: Центр підготовки наукових та навчально-методичних видань ВТЕІ КНТЕУ. 2019. Ч. 2. 539 с. 22. Коноваленко А.С. Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку. Збірник наукових праць ТДАТУ. Економічні науки. 2020. № 2 (42). С. 197–204. URL: http://feb.tsatu.edu.ua/science/scientific-publications/2-42-2020 23. Корчинська О.О. Соціальні медіа як особливий інструмент адміністративної діяльності організації. The 12 th International scientific and practical conference “Modern science: innovations and prospects”(August 21-23, 2022) SSPG Publish, Stockholm, Sweden. 2022. 308 p. 24. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 193 25. Кривенко А.Г. Роль соціального медіа-маркетингу у маркетинговій діяльності підприємства. Матеріали IX Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти, 2021. С. 151. 26. Кравець В.І. Напрями ринкових трансформацій місцевих мереж продуктового ритейлу в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки. Херсон, 2017. № 24/2. С. 16—19. 27. Кришталь Б.О., Харченко Т.О. Соціальний медіа маркетинг у системі просування продукту підприємства. The 5 th International scientific and practical conference-Actual trends of modern scientific research‖ (November 8-10, 2020) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2020. 577 p. 28. Крючко Л.С., Кравченко Ю.В., Локотькова А.І. Управління рекламною діяльністю та напрями її вдосконалення. Економіка та держава, 2019. № 11. С. 92-95. 29. Лойко В.В., Лойко Є.М. Застосування інструментів інтернет-маркетингу як сучасного засобу рекламної діяльності підприємства. European scientific journal of Economic and Financial innovation. 2020. №1 (5). С. 45-55. 30. Марценюк В.П. Рекламна діяльність сучасних підприємств. Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології. Вінниця: Центр підготовки наукових та навчально-методичних видань ВТЕІ КНТЕУ, 2019. Ч. 2. 539 с. 31. Мосьпан О.М. Особливості маркетингу в соціальних мережах. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути: тези доп. II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 4-5 лютого 2021 р. Дніпро, 2021. Т. 2. 479 с. 32. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 33. Пашко О.В., Гончаренко І.М. Проблеми сучасного медіа маркетингу як сучасний інструмент просування послуг підприємства. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. Київський національний університет технологій та дизайну, 2020. 34. Побережець В., Чуніхіна Т. Напрями забезпечення ефективності маркетингу підприємства у соціальних мережах. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 берез. 2023 р.). Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. 516 с. ISBN 978-966-918-077-3. 35. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 36. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 37. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 38. Савицька Н.Л., Синицина Г.А., Олініченко К.С. Рекламний менеджмент: навч. посібник. Харків: вид- во Іванченко, 2015. 169 с. 39. Свергун М. SMM-маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі», 2020. С. 44-45. 40. Сметанюк О.А., Причепа І.В., Мосійчук В.В. Social media marketing (SMM) в Україні: особливості та перспективи розвитку. Ефективна економіка. № 6., 2020. 41. (49)Соціально-психологічний супровід у мегаполісі: колективна монографія / За заг. наук. ред. проф. Резван О. О. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2024. 342 с. URL: https://science.kname.edu.ua/images/dok/novosti/2024/Monografiia_03_02_24.pdf 42. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетіаван. Маркетинг 3.0: від продуктів до споживачів і далі - до людської душі. URL: https://www.rulit.me/books/marketing-3-0-ot-produktov-kpotrebitelyam-i-dalee-k-chelovecheskoj-dushe-read-237966-1.htm 43. Філіп Котлер, Хермаван Картаджайя, Айвен Сетіаван. Маркетинг 4.0: розворот від традиційного до цифрового. URL: http://loveread.ec/view_global.php?id=83655 44. Фоллс Д., Деккерс Е.. Маркетинг в соціальних медіа. Просто про головне. URL: https://bookzone.com.ua/books/37223-marketing-v-sotsialnykh-media-prosto-o-glavnom/ 45. Держстат України. URL: https://www.ukr-stat.gov.ua/ 46. Офіційний сайт інтернет-магазину АТ «Житомирські ласощі». URL: https://zl.com.ua/ 47. Офіційна сторінка компанії АТ «Житомирські ласощі» в Facebook. URL https://www.facebook.com/zhytomyrskilasoshchi/?locale=uk_UA 48. Офіційна сторінка компанії АТ «Житомирські ласощі» в Instagram. URL: https://www.instagram.com/zhytomyrskilasoshchi/ 49. Головні висновки звіту Global Digital 2023. URL: https://www.linkedin.com/pulse/головні-висновки-звіту-global-digital-2023-75min-club/ 50. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Бубенець І.Г. Маркетингові активи в системі управління результативністью діяльності промислових підприємств. Економіка та суспільство Випуск № 53. 2023 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-99 51. Ярмолюк О.Я., Борисенко О.С. Фісун Ю.В. Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2022. №46. С. 23-29. 52. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: методичні вказівки до виконання та захисту кваліфікаційної роботи здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» [Електронний ресурс] / укл.: Н.Л. Савицька, О.В. Жегус, І.Г. Бубенець, Г.Л. Чміль. – Електронні дані. – Харків. : ДБТУ, 2023. 76 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33163uk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом-
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_075z-20b-01_Vlasenko.pdf
  Restricted Access
1.88 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.