Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57795
Название: Формування елементів маркетингової політики підприємства
Другие названия: Creating elements of the enterprise’s marketing policy
Авторы: Наконешний, Іван Олександрович
Научный руководитель: Олініченко, К. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключевые слова: маркетингова діяльність;інтернет-маркетинг;салон краси;просування;SMM
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Наконешний І. О. Формування елементів маркетингової політики підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. К. С. Олініченко. Харків: ДБТУ, 2024. 59 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. За останні роки конкурентна боротьба змушує підприємства сфери б’юти послуг приділяти більше уваги до своєї комунікативної політики, надаючи їй все більше значення в розвитку бізнесу. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є розробка прикладних рекомендації для вдосконалення елементів комунікаційної політики підприємств сфери б’юти послуг. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: 1. Розкрити основні засоби просування у Інтернеті; 2. Дослідити основнi зaсоби просувaння зa допомогою соцiaльних мереж пiдприємств по наданню послуг; 3. Провести аналіз системи просувaння салону краси «Babayaga»; 4. Удосконaлити засоби просування салону краси «Babayaga»; 5. Обґрунтувaтидоцiльність зaпровaдження нового зaсобу просувaння салону краси «Babayaga». Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес формування елементів комунікативної політики салону краси babayaga. Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні засади формування елементів комунікаційної політики підприємства. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підприємства ухвалювати обґрунтовані рішення щодо розробки сучасних елементів комунікативної політики. За результатами досліджень опубліковано 1 тези доповіді: Олініченко К.С., Наконешний І.О. Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах євроінтеграції. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи [Електронне видання]: матеріали Міжнар. наук.- практ. конф., 07 червня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. – Харків, 2024. – С. 278-280.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57795
Использованная литература: 1. Apelt H., Velykochyy V., Zhehus O., Filiuk S., Zhumbei M. (2019) Formation of a Strategy for Providing Customer-Oriented Tourist Services/ Academy of Strategic Management Journal. Volume 18, Special Issue 1. Online ISSN: 1939-6104. URL. https://www.abacademies.org/articles/formation-of-a-strategy-for-providing-customeroriented-tourist-services-8815.html. 2. Gender non-discrimination in advertising:The struggle and victory of Ukraine, 2022./O. Buchynska, O. Davlikanova, I. Lylyk, I. Perevozova/ Friedrich Ebert Foundation Office in Ukraine. – Kyiv – 138 p. 3. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), 1723–1731. URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 4. Savytska N., Zhehus O., Chmil H., Uchakova N., Androsova T., Priadko O. (2022) Applied research of digital readiness of retails (Scopus, Італія, стаття англійською мовою). WSEAS Transactions on Environment and Development. Vol. 18. P. 798–809. DOI:10.37394/232015.2022.18.75 5. Бакушевич, І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон'юктури транскордонних ринків / І. Бакушевич, І. Мартиняк // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1 (76). – С. 24–33. 6. Борисова Т. М. Інструменти Інтернет-маркетингу некомерційних організацій України [Електронний ресурс] / Т. М. Борисова // Маркетинг і цифрові технології. – 2017. – Т. 1, № 2. – С. 54–76. – Режим доступу доелектронних ресурсів Наукової бібліотеки ім. В. І. Вернадського : http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2017_1_2_6. 7. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с (.с.146-153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 8. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 9. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 10. Вачевський, М. В. Маркетинг у сферах послуг : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний. – Київ : Центр навч. літ-ри, 2004. – 232 c. 11. Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова, Н. І. Дрокіна, В. Г. Дарпчук // Економіка. Менеджмент. Бізнес. – 2020. – № 1 (31). – С. 11–20. 12. Власов М. О. Використання інтернет-маркетингу з метою просування товарів та послуг [Електронний ресурс] / М. О. Власов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – 2015. – № 28. – С. 122–126. 13. Вовчанська О. М. Маркетингові дослідження ринку послуг: міжнародні та національні аспекти [Електронний ресурс] / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Підприємництво та інновації. – 2020. – Вип. 11. – С. 54–68. – 14. Гліненко, Л. К. Формування інноваційних рішень у сфері управління, маркетингу і реклами [Електронний ресурс] / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. – 2017. – Т. 19, № 81. – С. 10–15. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2017_19_81_4. 15. Дослідження конкурентного статусу підприємництва сфери послуг як основа розробки маркетингової стратегії / Т. С. Пічугіна, Л. М. Яцун, В. М. Селютін, В. А. Куценко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2010. – Вип. 1 (11). – С. 545–553. 16. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб’єктів бізнесу в Україні. Бізнес Інформ. 2023. №7. C. 212–219. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-7-212-219 17. Жегус О. В. Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів. Бізнес Інформ. 2023. №8. C. 300–308. URL. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-8-300-308 18. Кітченко О. М. Social media marketing як інструмент просування продуктів підприємств на ринок [Електронний ресурс]: О. М. Кітченко, Т. Н. Ібрагімов / Приазовський економічний вісник : електрон. наук. журн. – 2019. – Вип. 3 (14). – 179-184 с. 19. Ларіна Я. С. Маркетинговий аудит : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, Н. М. Антофій. - Одеса : Олді-плюс, 2021. - 330 c. 20. Мaксимюк К. С. Нoвий iнтернет для бiзнесу [Текст]/ К. С. Мaксимюк - 2-е вид. - М.: Ексмo, 2011 – 35ст. 21. Маркетинг в туризмі [Текст] : навч.посіб / Перевозова І.В., Апельт Г.В., Даляк Н.А., Мінакова С.М., Василик О.Б., Мінакова О.О. - Львів, Видавець Кошовий Б.-П. О., 2023-188 с. 22. Маркетингові системи розподілу[Текст] : навч.посіб / Л. С. Безугла, І. В. Перевозова, В. В. Лагодієнко [et al.]. – Дніпро : Пороги, 2021. – 240 с. 23. Мелiч, Л. «SMM як oснoвний iнструмент ведення бiзнесу нa oнлaйн плaтфoрмi.» Збiрник нaукoвих стaтей студентiв, щo нaвчaються зa нaпрямoм «Реклaмa i зв'язки з грoмaдськiстю», прoгрaм бaкaлaврaту тa мaгiстрaтури кaфедри «Реклaмa i зв'язки з грoмaдськiстю в медiaiндустрiї». 2021. 143-150. 24. Олініченко К. О., Прядко О. М., Клименко М. С. Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж. Маркетинг і цифрові технології. Том 4, № 3, 2020 с. 34-43. 25. Олініченко К.С., Наконешний І.О. Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах євроінтеграції. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи [Електронне видання]: матеріали Міжнар. наук.- практ. конф., 07 червня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. – Харків, 2024. – С. 278-280. 26. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 27. Олініченко К.С. Використання користувальницького контенту для просування та впізнаваності бренду. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 69-71. 28. Офіційний сайт Ліга підприємців «Українська справа» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://ukrsprava.te.ua/iz-zhyttia-lihy/231-kondyterskyi-dim-blazhevskykh-solodkyi-brend-ternopolia 29. Офіційний сайт Української Асоціації зі зв’язків з громадськістю [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.uapr.com.ua/ua. 30. Павленко А.Ф.,. Маркетинг: /Войчак А.В,Павленко Підручник – К.: КНЕУ, 2009 - 220 с 31. Панчук М. О. Організаційні та інформаційні інструменти активізації інноваційної діяльності / М. О. Панчук ; наук. кер. Л. М. Ганущак-Єфіменко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 280-281. 32. Пітерс, Б. 7 найкращих прикладів маркетингу в соціальних мережах у 2021 році [Електронний ресурс]: стаття / Б. Пітерс, - режим доступу: https://www.meltwater.com/en/blog/best-social-media-marketing-examples. 33. Пітерсон, Д. Що таке SMM?. Поняття та керівництво [Електронний ресурс]: стаття / Д. Пітерсон, - Режим доступу: https://sendpulse.com/support/glossary/social-media-marketing . 34. Полянська А.С. Формування конкурентної політики вітчизняних підприємств в сучасних умовах господарювання // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2009. – № 657. – с. 293–298. 35. Прикладні моделі оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/2008021554088/ekonomika/prikladni_modeli_otsinki_konkurentospromozhnosti_potentsialu_pidpriyemstva. 36. Прядко О.М., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. №1(81). DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-81-11 37. Савицька Н.Л. Людина як суб’єкт сучасного господарського розвитку: монографія. Харків: Форт. 2012. 352 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4673/1/%d0%a1%d0%b0%d0%b2%d0%b8%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%b0_2012.pdf 38. Савицька Н.Л. Управління попитом : навч.-метод посібник для самостійного вивчення дисципліни для студентів спеціальностей «Маркетинг»; «Товарознавство і торговельне підприємництво» всіх форм навчання / Н.Л.Савицька, О. М. Прядко. – Х. : ХДУХТ, 2016. – 197 с. 39. Сегура, А. Що таке SMM? [Електронний ресурс]: стаття / А. Сегруа, - Режим доступу: https://mailchimp.com/marketing-glossary/social-media-marketing/ 40. Сейтер, К. Instagram: ефективне прoсувaння вiд A дo Я. - [Електрoнний ресурс]: https://blog.bufferapp.com/social-media-metrics. - 2021 41. Статистичні дані. Торгівля // Державна служба статистики України [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua. 42. Сумець, О.М. Товарна інноваційна політика: навч. посіб Текст] / О.М. Сумець, Є.М. Ігнатова. – К.: Хай-Тек Прес, 2010. – 368с. 43. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 44. Трaттнер К., Кaппе Ф.: Мaркетинг у сoцiaльних пoтoкaх у Facebook: Приклaд[Текст]/ Трaттнер К., Кaппе Ф .Мiжнaрoдний журнaл сoцiaльних тa гумaнiстичних oбчислень. - 2012. - №4. – ст. 69-83. 45. Федорченко А.В., Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б. Бенчмаркінг. Навч.посібник. Одеса: Олді-плюс, 2023, 472 с. 46. Хеєс, А. Соціальний медіа маркетинг [Електронний ресурс]: стаття / А. Хеєс, - Режим доступу: https://www.investopedia.com/terms/s/social-media-marketing-smm.asp . 47. Хендерсон, Г. Що таке SMM? [Електронний ресурс]: стаття / Г. Хендерсон, - Режим доступу: https://www.digitalmarketing.org/blog/what-is-social-media-marketing . 48. Чен, Д. Маркетингові кампанії та приклади соціальних мереж, які надихнуть вас [Електронний ресурс]: стаття / Д. Чен, - Режим доступу: https://sproutsocial.com/insights/social-media-marketing-examples/. 49. Шарма, П. Netflix та Instagram ініціювали «Хочу поговорити про це» для психічного здоров’я [Електронний ресурс]: стаття / П. Шарма, - Режим доступу: https://theenvoyweb.com/news/netflix-insta-wanna-talk-about-it/. 50. Шептуха, О. М. «Інструменти просування товарів у соціальних мережах» стратегії та інновації: актуальні управлінські практики: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2021 року).–Кривий Ріг: Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2021. 359 с. (2021): 234.
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_B_075z-20b-01_Nakoneshnyy.pdf
  Restricted Access
1.77 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.