Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57794
Назва: Формування маркетингової політики торговельного підприємства для забезпечення сталого розвитку
Інші назви: Marketing policy formation of a trade enterprise to ensure sustainable development
Автори: Кобзар, Дар’я Андріївна
Науковий керівник : Олініченко, К. С.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключові слова: маркетинг;маркетингова діяльність;внутрішній маркетинг персонал;корпоративна культура
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Кобзар Д. А. Формування маркетингової політики торговельного підприємства для забезпечення сталого розвитку: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. К. С. Олініченко. Харків: ДБТУ, 2024. 59 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Внутрішній маркетинг є ключовим елементом успішного управління підприємством, він допомагає створити мотивовану та залучену команду, яка готова активно працювати над досягненням стратегічних цілей компанії. Розуміння та впровадження принципів внутрішнього маркетингу сприяє не тільки підвищенню продуктивності та ефективності працівників, але й зміцненню позицій підприємства на ринку. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра: розглянути систему внутрішнього маркетингу на підприємстві та визначити її особливості для українського ринку. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: 1. Розкрити сутність внутрішнього маркетингу підприємства; 2. Виявити особливості управління комерційною діяльністю підприємства в умовах маркетингової орієнтації; 3. Провести аналіз маркетингового клімату та маркетингового управління підприємств торгівлі; 4. Удосконалити методи планування маркетингового управління комерційною діяльністю підприємства; 5. Обґрунтувати елементи маркетингової стратегії торгівельного підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процеси внутрішнього маркетингу торговельного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та методичних засад з внутрішнього маркетингу торговельного підприємства. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підприємства ухвалювати обґрунтовані рішення щодо розробки сучасних елементів комунікативної політики. За результатами досліджень опубліковано 1 тези доповіді: Олініченко К., Кобзар Д., Ульянченко М. Забезпечення стійкості підприємства засобами цифрового маркетингу. Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів: Збірник тез доповідей I Міжнародної науково-практичної конференції (Івано-Франківськ, 16-17 травня 2024 року), Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. С. 338-340.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57794
Використані джерела: 1. «Про Антимонопольний комітет України» 1993 р [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3659-12 2. «Про захист економічної конкуренції» 2001 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2210-14 3. «Про стантартизацію і сертифікацію» 1993 p. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/46-93 4. Apelt H., Velykochyy V., Zhehus O., Filiuk S., Zhumbei M. (2019) Formation of a Strategy for Providing Customer-Oriented Tourist Services/ Academy of Strategic Management Journal. Volume 18, Special Issue 1. Online ISSN: 1939-6104. URL. https://www.abacademies.org/articles/formation-of-a-strategy-for-providing-customeroriented-tourist-services-8815.html. 5. Gender non-discrimination in advertising:The struggle and victory of Ukraine, 2022./O. Buchynska, O. Davlikanova, I. Lylyk, I. Perevozova/ Friedrich Ebert Foundation Office in Ukraine. – Kyiv – 138 p. 6. Pakhucha, E., Sievidova, I., Siadrysta, I., Mohilevsky, L., Oliynik, T., Bogdanovych, O. (2021). Financial risks in the conditions of unstable market economy. European Journal of Sustainable Development. 2021. Vol. 10. No.1. рр. 432-449 (індексується у наукометричній базі Scopus) 7. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), 1723–1731. URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 8. Savytska N.L., Zhehus О.V., Afanasieva O.P. Trade marketing modern tools and technologies // Managing economic growth: marketing, management, and innovations. 1st edition, Prague Institute for Qualification Enhancement: Prague, 2016. – РР. 545-554. 9. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 10. Багрова І.В. Складові та фактори конкурентоспроможності / І.В.Багрова, О.Г. Нефедова// Науковий журнал «Вісник економічної науки України». – 2007. – № 1(11). – С. 11–16. 11. Бєлова, Т. Г. Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства [Електронний ресурс] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Т. В. Гаврилова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – Ужгород : Ужгородський національний університет. − 2017. – Вип. 12, ч. 1. − С. 29-32. – Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25912 12. Бутенко, О. П. Синхромаркетинг: сутність, методи та компенсаторні інструменти [Електронний ресурс] / О. П. Бутенко, Н. В. Опікунова, А. С. Гончарова. // Ефективна економіка. – 2020. – № 4. –Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_4_68 13. Вєкслєр Д. М. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / Д. М. Вєкслєр // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. – 2018. – № 4. – С. 74–81. 14. Воржакова Ю. П. Складові елементи конкурентної політики підприємства / Ю. П. Воржакова // Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково–практичної конференції «Сучасні підходи до управління підприємством», 24 квітня 2014 р. – К.: НТУУ «КПІ» ВПІ ВПК «Політехніка», 2014. – С. 37–41. 15. Господарський кодекс України : Закон України від 16.01.2003 р. № 436- IV: за станом на 15.01.2011 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : rada.gov.ua 16. Гросул, В. А. Маркетингове стратегічне планування на підприємстві / В. А. Гросул, Г. С. Мамаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2012. – Вип. 1 (15), ч. 1. – С. 201–205. 17. Двуліт, З. П. Формування маркетингових рішень у системі управління підприємством / З. П. Двуліт, О. В Левченко, Д. М. Деркач // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. – 2020. – Vol. 2, numb. 1. – С. 21–28. 18. Дзеніс, В. О. Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 42. – С. 164–170. 19. Должанський І.З., Конкурентоспроможність підприємства І.З.Должанський, Т.О. Загорн: Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2012. – 384с. 20. Електронна бібліотека економіста [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://library.if.ua/ – Назва з екрану. 21. Єгоров, М. Ю. Аналіз впровадження системи маркетингового менеджменту на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс] / М. Ю. Єгоров, Т. В. Аверіхіна // Економіка. Фінанси. Право. – 2017. – № 6 (1). – С. 7–9. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_6(1)__4 22. Жегус О. В. Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів. Бізнес Інформ. 2023. №8. C. 300–308. URL. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-8-300-308 23. Жегус О. В. Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти. Маркетинг і цифрові технології. 2018. Т. 2, № 2. С. 58-75. URL. http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_8. 24. Жегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 247-254. Режим доступу: URL. http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__37 25. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Управління лояльністю клієнтів у закладах готельно-ресторанного господарства в умовах нових викликів. Проблеми економіки. 2020. № 3. С. 118-125. URL. http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2020_3_15 26. Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції» від 1996р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=236%2F96-%E2%F0 27. Закон України «Про захист економічної конкуренції» від 11 січня 2001 року №2210–III // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – С.64. 28. Закон України «Про захист прав споживачів» від 1991р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12 29. Іванов Ю.Б. Конкурентні переваги підприємства: Оцінка, формування та розвиток : монографія / Ю.Б. Іванов, П.А. Орлов, О.Ю. Іванова. – Х.: Інжек, 2008. – 352 с. 30. Клівець, П. Маркетинг в управліні підприємством: ретроспектива поглядів / П. Клівець, Д. Нечипуренко // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 5 (63). – С. 48–51. 31. Ковшова І. О. Форми реалізації сучасного маркетингового менеджменту на підприємстві [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова // Інноваційна економіка. – 2017. – № 3-4. – С. 174–180. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2017_3-4_ 32. Красовська О. Ю. Удосконалення форм і методів організації управління маркетинговою діяльністю як умова забезпечення ділової активності підприємства [Електронний ресурс] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. – 2021. – № 4. – С. 105–109. 33. Ларіна Я. С. Маркетинговий аудит : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, Н. М. Антофій. - Одеса : Олді-плюс, 2021. - 330 c. 34. Марченко В. М. Управління маркетинговим потенціалом підприємства для забезпечення його сталого розвитку [Електронний ресурс] / В. М. Марченко, І. Ю. Кучевська // Молодий вчений. – 2019. – № 12 (2). – С. 452–454. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_12(2)__65 35. Михайлова, М. В. Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві / М. В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2012. – Вип. 1 (15), ч. 2. – С. 381–388. 36. Никоненко, А. В. Методичні підходи до визначення сутності лояльності персоналу та її оцінки [Електронний ресурс] / А. В. Никоненко // Інтернаука. – 2020. – № 5. – Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31657 ( 37. Огляди ринків та аналітика[Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.marketing-ua.com – Назва з екрану. 38. Олініченко К., Кобзар Д., Ульянченко М. Забезпечення стійкості підприємства засобами цифрового маркетингу. Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів: Збірник тез доповідей I Міжнародної науково-практичної конференції (Івано-Франківськ, 16-17 травня 2024 року), Івано-Франківськ: ІФНТУНГ, 2024. С. 338-340. 39. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2020, 89 с. 40. Офіційний сайт Ліга підприємців «Українська справа» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://ukrsprava.te.ua/iz-zhyttia-lihy/231-kondyterskyi-dim-blazhevskykh-solodkyi-brend-ternopolia 41. Пахуча Е.В., Бабика В.О. Методичні засади оцінки конкурентоспроможності підприємства як критерію стійкості бізнесу. Ефективна економіка. 2024. №1. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2909/2945. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.1.63 42. Полянська А.С. Формування конкурентної політики вітчизняних підприємств в сучасних умовах господарювання // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2009. – № 657. – с. 293–298. 43. Поповиченко, И. В. Роль маркетинг-менеджмента в управлении эффективностью работы предприятия [Електронний ресурс] / И. В. Поповиченко, А. А. Лобань // Економіка: реалії часу. – 2014. – № 1. – С. 69–75. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_1_12 44. Прикладні моделі оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/2008021554088/ekonomika/prikladni_modeli_otsinki_konkurentospromozhnosti_potentsialu_pidpriyemstva. 45. Прядко О.М., Олініченко К.С. Формування ключових компетенцій персоналу в процесі цифровізації. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 172-174 46. Ромат, Є. Маркетинг у публічному управлінні / Є. Ромат // Вісник Київського національного торівельно-економічного університету. – 2016. – № 4 (108). – С. 56–67. 47. Савицька Н.Л. Людина як суб’єкт сучасного господарського розвитку: монографія. Харків: Форт. 2012. 352 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4673/1/%d0%a1%d0%b0%d0%b2%d0%b8%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%b0_2012.pdf 48. Савицька Н.Л. Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань. Проблеми економіки. 2012. № 1. С. 20–23. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-1_0-pages-20_23.pdf 49. Савицька Н.Л., Пахуча Е.В. Ринкова резильєнтність бізнесу: теоретичний конструкт. Бізнес Інформ. 2024. № 2. С.257-244. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-2-244-257 50. Соломянюк, Н. М. Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон : Науковий вісник Полтавського національного технічного університету ім. Юрія Кондратюка. – Полтава : ПолтНТУ, 2012 – № 6 (37). – С. 112–116. – Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8044 51. Статистичні дані. Торгівля // Державна служба статистики України [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua. 52. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 53. Циба, Т.Є. Маркетингове планування: Навч. посіб.: РМОіНУ [Текст] / Т.Є. Циба, М.І. Сокур, В.І. Баюра. – К.: ЦНЛ, 2007. – 128 с.
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_B_075z-20b-01_Kobzar.pdf
  Restricted Access
955.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.