Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57590
Назва: Формування Еmail-маркетингу у процесі комунікацій з клієнтами у В2В-секторі
Інші назви: Creation of email marketing in the process of communication with customers in the B2B sector
Автори: Ковтун, Олена Анатоліївна
Науковий керівник : Прядко, О. М.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключові слова: Email-маркетинг;комунікації;В2В-сегмент;користувачі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Ковтун О. А. Формування Еmail-маркетингу у процесі комунікацій з клієнтами у В2В-секторі: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. М. Прядко. Харків: ДБТУ, 2024. 56 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. У сучасних умовах Email-маркетинг є методом просування товарів і послуг за допомогою електронної пошти. Цей інструмент Інтернет-маркетингу призначений не тільки для залучення, але й утримання клієнтів та підвищення лояльності до бренду. Принцип Email-маркетингу заснований на розсилці електронних листів тим клієнтам, які вже зробили покупку, скористалися послугою або підписалися на розсилку новин. Значна частина суб’єктів бізнесу вважає, що Email-маркетинг є застарілим і неефективним інструментом просування. Однак, дослідження показують, що 1 долар, витрачений на маркетинг електронною поштою, приносить 32 долари прибутку. Останнім часом електронну пошту замінили соціальні мережі і на їх основі компанії будують воронку продажів. Проте, соціальні мережі ідеально підходять для залучення потенційних клієнтів і встановлення початкових контактів, а електронні канали дають можливість налагодити стабільну комунікацію, а саме розсилати корисні матеріали, пропонувати знижки та надавати інформацію про нові продукти. За таких умов проблема визначення сутності Email-маркетингу та особливостей його застосування для залучення клієнтів у B2B-секторі є актуальною. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ та формування практичних рекомендацій щодо удосконалення системи Email-маркетингу, як способу залучення клієнтів у B2B-секторі функціонування підприємства. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - вивчити сутність та особливості реалізації Email-маркетингу; - розглянути систему показників економічної ефективності Email-маркетингу; - надати організаційно-економічну характеристику підприємства; - проаналізувати процес використання Email-маркетингу у роботі з клієнтами B2B-сектору автомобільної компанії; - обґрунтувати напрями оптимізації системи Email-маркетингу у B2B секторі компанії. Об’єктом дослідження є процес розвитку системи Email-маркетингу, як способу залучення клієнтів у B2B-секторі функціонування підприємства. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти удосконалення системи Email-маркетингу, як способу залучення клієнтів у B2B-секторі. Теоретичне та практичне значення отриманих результатів. Реалізація авторських пропозицій сприятиме підвищенню ефективності системи Email-маркетингу, як способу залучення клієнтів у B2B-секторі функціонування підприємства. Результати дослідження можуть бути використані для подальшого вдосконалення інтернет маркетингу в компанії. Публікації за темою: 1. Ковтун О.А. Email-маркетинг як основний канал у комунікації зі споживачем. XXIX International scientific and practical conference «Science and Technology of the Future: Advanced Views» Madrid, Spain. International Scientific Unity, 2024. p. 86-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57590
Використані джерела: 1. Arnold J. E-Mail Marketing For Dummies; 2nd edition. Wiley Publisher, 2019. 384 p. 2. Квятко Т.М. Особливості формування бізнес-екосистем в сучасних умовах. Економічний вісник університету. 2023. Вип. 57. URL: https://economic-bulletin.com/index.php/journal/article/download/991/959/ (дата звернення 03.05.2024). 3. Власюк Н. Основні показники ефективності онлайн-маркетингу. URL: https://marketer.ua/ua/key-performance-indicators-for-online-marketing/ (дата звернення 03.05.2024). 4. Bawm Z.L. A Conceptual Model for Effective Email Marketing. 17th International Conference on Computer and Information Technology (ICCIT). URL: https://www.researchgate.net/publication/269994301_A _Conceptual_Model_for_effective_email_marketing (дата звернення 03.05.2024). 5. Davies S.T. Email Marketing: A Comprehensive Guide for 2022. Sleeknote. 2022. URL: https://sleeknote.com/blog/hub/email-marketing (дата звернення 03.05.2024). 6. Мандич О.В., Бабко Н.М. Роль маркетингових досліджень у стратегічному менеджменті аграрних підприємств. Державний біотехнологічний університет. 2021. URL: https://repo.btu. kharkov.ua/bitstream/123456789/756/1/Aktualni%20problemi%20ta%20perspektivi%20rozvitku%20Ukrayini%20v%20galuzi%20uprav-299-301.pdf (дата звернення: 03.05.2024). 7. Зубкова І.П., Чижова Н.Є. Передумови виникнення та перспективи розвитку інтернет-маркетингу в Україні. Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону : зб. матеріалів електронної регіональної науково-практичної конференції. 2019. URL: http://www.netref.ru/derjavnogo-vishogo-navchalenogo-zakladu.html?page=19 (дата звернення: 03.05.2024). 8. Damian R. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. Damian Ryan and Calvin Jones, 2019. 272 р. 9. Квятко Т.М. Бенчмаркінг – основа ефективного розвитку підприємства. Вісник Сумського аграрного університету, 2013. Вип. 5. С. 126-129. 10. Romaniuk, I. Section 2 financial and economic issues of society development in the turbulence conditions. Topical issues of society development in the turbulence conditions, 2020. рр. 138. 11. Jenkins S The truth about email marketing. Upper Saddle River. N.J.: FT Press, 2019. 154 р. 12. Що таке Email-маркетинг? URL: https://mebly.net/shho-take-email-marketing.html (дата звернення: 04.05.2024). 13. Тертичний О.О. Особливості маркетингу в мережі Інтернет. Економіка і суспільство. 2019. Вип. 12. С. 382-385. 14. Serventi A. Business to Business Email Marketing: 6 Strategic Tips. Мblog. 2018. URL: https://blog.mailup.com/2018/06/business-to-business-email-marketing/ (дата звернення: 04.05.2024). 15. Мельник Ю.М., Корінченко Д.В. Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2020. № 4. С. 76-86. 16. Stratovich D. B2B Email Marketing Best Practices to Blow Up Your Sales. SendPulse. 2020. URL: https://sendpulse.com/blog/b2b-email-marketing (дата звернення: 06.05.2024). 17. Davey L. Five B2B Email Marketing Best Practices to Shorten the Sales Cycle and Attract Leads. Breadcrumbs. 2021. URL: https://breadcrumbs.io/blog/b2b-email-marketing/ (дата звернення: 06.05.2024). 18. Ефективність email-розсилки 2021: середні показники відкриття в різних індустріях. URL: https://blog.uamaster.com/email-open-rate-2021/ (дата звернення 07.05.2024). 19. Як оцінити і підвищити ефективність Email розсилок: дослідження. URL: http://slaidik.com.ua/yak-otsiniti-i-pidvishhiti-efektivnist-email-rozsilok-doslidzhennya/ (дата звернення 08.05.2024). 20. Як оцінити ефективність розсилки: 10 головних метрик еmail-маркетингу. URL: https://netpeak.net/uk/blog/yak-otsiniti-yefektivnist-rozsilki-10-golovnikh-metrik-yemail-marketingu/ (дата звернення 08.05.2024). 21. Показники ефективності email-маркетингу. URL: https://sendexpert.ua/blog/archive/pokazateli-effektivnosti-email-marketinga-art34 (дата звернення 08.05.2024). 22. Гайд по email-розсилці: типи листів, показники ефективності, огляд сервісів. URL: https://interkassa.com/blog/gajd-po-email-rozsilci-tipi-listiv-pokazniki-efektivnosti (дата звернення 08.05.2024). 23. Які KPI потрібно відстежувати для ефективності Email розсилок? URL: https://brander.ua/blog/yaki-kpi-potribno-vidstezhuvati-dlya-efektivnosti-email-rozsilok (дата звернення 08.05.2024). 24. Вплив штучного інтелекту (ШІ) та автоматизації на ефективність email-маркетингу: дослідження та статистика ринку 2023. URL: https://selzy.com/ua/benchmarks/ai-email-marketing-statistics/ (дата звернення 10.05.2024). 25. Як виміряти успішність email-маркетингової кампанії. URL: https://www.usebouncer.com/uk/ (дата звернення 10.05.2024). 26. «Тойота» в Україні офіційний імпортер та дистриб’ютор Toyota i Lexus. URL: https://www.toyota.ua/toyota-in-ukraine (дата звернення 10.05.2024). 27. ПІІ «Тойота-Україна». Витяг з ЄДР. URL: https://opendatabot.ua /c/32589471 (дата звернення 10.05.2024). 28. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 166 с. 29. Sievidova I., Oliynik T., Chorna A., Plyhun S. Problems and Prospects of Budgetary Financing of Social Protection in Ukraine. European Journal of Sustainable Development. 2021. No. 10 (2). P. 219–230. 30. Показники ефективності email маркетингу. URL: https://sendexpert.ua/uk/blog/pokazniki-efektivnosti-email-marketingu-art34 (дата звернення 12.05.2024) 31. Рабей Н.Р. Актуальність дослідження тенденцій розвитку інструментів інтернету в маркетинговій діяльності підприємства. Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności : збірник наукових праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами Міжнародної наук. практ. конф., Краків, 17 червня 2019 р. Краків, 2019. Т. С. 26-28. 32. Danko Y.I., Halynska A.V., Plotnytska S.I., Kornietsky A.V., Boblovsky A.Y., Kvyatko T. (2019). Competitiveness and price policy of Ukrainian agrarian enterprises for the production of organic products. Espacios, 40(3), 03-03. 33. Вітковський Ю.П. Агромаркетинг в Україні: аспекти розвитку. Вісник ХНТУСГ. Економічні науки. 2019. Вип. 206. С. 193-201. 34. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ ee/article/view/1412/1422 (дата звернення 14.05.2024). 35. Davey L. Five B2B Email Marketing Best Practices to Shorten the Sales Cycle and Attract Leads. Breadcrumbs. 2021. 36. Viktoriya Onegina, Vitalina Alekseevna Babenko, Yuliia Kravchenko, Yurii Vitkovskyi, Olga Anisimova. Management of Product Quality and Competitiveness of Agricultural Enterprises in the Context of International Integration. International Journal of Information Technology Project Management (IJITPM), 2022, vol. 13, issue 2, 1-14 DOI: 10.4018/IJITPM.311845 37. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. 38. Квятко Т.М. Співвідношення категорій «ефективність» та «конкурентоспроможність»: теоретичні засади досліджень, загальні риси та особливості. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва: серія «Економічні науки». 2014. №3. С.157-162. Вип. 15. С.306-310. 39. Вітковський Ю.П., Смігунова О.В., Дудник О.В. Роль і значення малого підприємництва у формуванні стратегії розвитку економіки країни. Український журнал прикладної економіки. 2022. № 6. Т. 1. С. 160-164. 40. Бабко Н.М., Дузькрятченко В.В., Микитась А.В. Особливості маркетингової діяльності компанії в умовах пандемії коронавірусу. Університетські наукові записки. 2020. № 3–4(75–76). С. 86–92. 41. Квятко Т.М. Методологічне значення сучасних теорій конкуренції для економічних досліджень. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 1. С.56-64. 42. Бабко Н. М.Застосування соціальної реклами у профорієнтаційній роботі закладу вищої освіти. The XII th International scientific and practical conference «Advancing in research and education» December 07–10, 2020 La Rochelle, France. Р. 18–21. 43. Mykola V. M., Oleksandr V. H., Yurii, V., Nadiia V. H., & Nadiia P. R. (2022, June). Improvement of the personnel management system in the process of employment as a factor of increasing the competitiveness of enterprises. In AIP Conference Proceedings (Vol. 2413, No. 1). AIP Publishing. 44. Charlesworth A. Email marketing. Absolute Essentials of Digital Marketing. 2020. PP. 69-73. 45. Taylor M. The 10 Best Email Marketing Software of 2021. Venture Harbour. 2022. URL: https://www.ventureharbour.com/email-marketing-software-tools-one-best (дата звернення 24.05.2024) 46. Савицька Н.Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т. 1, № 1. С. 20-33.
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_B_075-20b-01_Kovtun.pdf
  Restricted Access
2.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.