Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, В.С.-
dc.contributor.authorБубенець, І.Г.-
dc.contributor.authorЧатченко, О.Є.-
dc.date.accessioned2022-08-25T15:50:35Z-
dc.date.available2022-08-25T15:50:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАртеменко В.С., Бубенець І.Г., Чатченко О.Є. Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж України. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 134-139.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5686-
dc.description.abstractРозглянуто питання маркетингової діяльності в потужних продуктових торговельних мережах України, визначено маркетингові елементи, впливають на діяльність і розвиток торговельних підприємств та запропоновано нові напрями для здійснення маркетингових заходів в торговельних мережах.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of marketing activity of leading point-of-sale networks of Ukraine is considered, marketing elements which influence on activity and development of point-of-sale enterprises are certain, new directions are offered for realization of marketing measures in point-of-sale networks.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectторговельні мережі Україниuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjecttrade networks of Ukraineuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectторговые сети Украиныuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності торговельних мереж Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__21.pdf181.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.