Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5650
Title: Ефективність реалізації дивідендної політики торговельних підприємств
Authors: Віннікова, В.В.
Keywords: дивідендна політика;реалізація дивідендної політики;торговельні підприємства;dividend policy;implementation of the dividend policy;trade enterprises;дивидендная политика;реализация дивидендной политики;торговые предприятия
Issue Date: 2013
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Віннікова В.В. Ефективність реалізації дивідендної політики торговельних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 88-95.
Abstract: Формування та реалізація дивідендної політики  одне з найбільш складних питань для вітчизняних підприємств. Хоча дана проблема вирішуються в межах окремого господарюючого суб’єкта з огляду його фінансової стратегії та фінансових можливостей, важливим під час визначення загального підходу до розподілу прибутку є урахування загальних тенденцій щодо виплати дивідендів по підприємствах галузі та в економіці в цілому.
Forming and realization of dividend policy  one of most stumpers for domestic enterprises. Although this problem decide within the limits of separate being in a charge subject from the review of his financial strategy and financial possibilities, important during determination of general approach to distribution of profit there is an account of general tendencies in relation to payment of dividends on the enterprises of industry and in an economy on the whole.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5650
Appears in Collections:Випуск 1(17), Ч 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2013_1(2)__15.pdf190.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.