Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5650
Назва: Ефективність реалізації дивідендної політики торговельних підприємств
Автори: Віннікова, В.В.
Ключові слова: дивідендна політика;реалізація дивідендної політики;торговельні підприємства;dividend policy;implementation of the dividend policy;trade enterprises;дивидендная политика;реализация дивидендной политики;торговые предприятия
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Віннікова В.В. Ефективність реалізації дивідендної політики торговельних підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 1(17), Ч. 2. С. 88-95.
Короткий огляд (реферат): Формування та реалізація дивідендної політики  одне з найбільш складних питань для вітчизняних підприємств. Хоча дана проблема вирішуються в межах окремого господарюючого суб’єкта з огляду його фінансової стратегії та фінансових можливостей, важливим під час визначення загального підходу до розподілу прибутку є урахування загальних тенденцій щодо виплати дивідендів по підприємствах галузі та в економіці в цілому.
Forming and realization of dividend policy  one of most stumpers for domestic enterprises. Although this problem decide within the limits of separate being in a charge subject from the review of his financial strategy and financial possibilities, important during determination of general approach to distribution of profit there is an account of general tendencies in relation to payment of dividends on the enterprises of industry and in an economy on the whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5650
Розташовується у зібраннях:Випуск 1(17), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_1(2)__15.pdf190.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.