Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56371
Название: Особливості маркетингової діяльності на підприємствах рекламної сфери
Авторы: Золотарьова, В. І.
Научный руководитель: Дацій, О. І.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: Стильна типографія
Библиографическое описание: Золотарьова В. І. Особливості маркетингової діяльності на підприємствах рекламної сфери. Перспективи розвитку обліку, контролю та фінансів в умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю з дня заснування кафедри обліку та аудиту ХНТУСГ, 5 листопада 2019 р.; наук. кер. О. І. Дацій. Ч. 2. Харків: Стильна типографія, 2019. С. 164-167.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56371
Располагается в коллекциях:Перспективи розвитку обліку, контролю та фінансів в умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Perspektivi_rozvitku_oblìku_kontrolû_ta_fìnansìv_v_umovah_ìntegracìjnih_ì_global_procesìv_2c_2019_56.pdf213.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.