Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56371
Title: Особливості маркетингової діяльності на підприємствах рекламної сфери
Authors: Золотарьова, В. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Дацій, О. І.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: Стильна типографія
Citation: Золотарьова В. І. Особливості маркетингової діяльності на підприємствах рекламної сфери. Перспективи розвитку обліку, контролю та фінансів в умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю з дня заснування кафедри обліку та аудиту ХНТУСГ, 5 листопада 2019 р.; наук. кер. О. І. Дацій. Ч. 2. Харків: Стильна типографія, 2019. С. 164-167.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56371
Appears in Collections:Перспективи розвитку обліку, контролю та фінансів в умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.