Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56367
Назва: Стратегічна клієнторієнтованість як основа конкурентоспроможності сервісних організацій
Автори: Дуднєва, Ю. Е.
Коваленко, О. О.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: Стильна типографія
Бібліографічний опис: Дуднєва Ю. Е., Коваленко О. О. Стратегічна клієнторієнтованість як основа конкурентоспроможності сервісних організацій. Перспективи розвитку обліку, контролю та фінансів в умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю з дня заснування кафедри обліку та аудиту ХНТУСГ, 5 листопада 2019 р. Ч. 2. Харків: Стильна типографія, 2019. С. 156-158.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56367
Розташовується у зібраннях:Перспективи розвитку обліку, контролю та фінансів в умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perspektivi_rozvitku_oblìku_kontrolû_ta_fìnansìv_v_umovah_ìntegracìjnih_ì_global_procesìv_2c_2019_53.pdf201.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.