Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДуднєва, Ю. Е.-
dc.contributor.authorКоваленко, О. О.-
dc.date.accessioned2024-07-26T12:08:33Z-
dc.date.available2024-07-26T12:08:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДуднєва Ю. Е., Коваленко О. О. Стратегічна клієнторієнтованість як основа конкурентоспроможності сервісних організацій. Перспективи розвитку обліку, контролю та фінансів в умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю з дня заснування кафедри обліку та аудиту ХНТУСГ, 5 листопада 2019 р. Ч. 2. Харків: Стильна типографія, 2019. С. 156-158.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56367-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Стильна типографіяuk_UA
dc.titleСтратегічна клієнторієнтованість як основа конкурентоспроможності сервісних організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Перспективи розвитку обліку, контролю та фінансів в умовах інтеграційних і глобалізаційних процесів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.