Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56165
Назва: Фактори ефективності соціальних мереж в маркетинговій діяльності
Автори: Марченко, В. М.
Горбатюк, А. Г.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Марченко В. М., Горбатюк А. Г. Фактори ефективності соціальних мереж в маркетинговій діяльності. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 267-269
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56165
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-267-269.pdf251.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.