Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56165
Название: Фактори ефективності соціальних мереж в маркетинговій діяльності
Авторы: Марченко, В. М.
Горбатюк, А. Г.
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Марченко В. М., Горбатюк А. Г. Фактори ефективності соціальних мереж в маркетинговій діяльності. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 267-269
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56165
Располагается в коллекциях:2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-267-269.pdf251.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.